Toon posts:

fixed bgproperties voor java menu ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het ook mogelijk om een menu zoals bijv. op microsoft.com niet mee te laten scrollen met de pagina zodat altijd het menu boven aan de pagina staat?

Grtz Tha Matrix

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Bedoel je met javascipt en html? (Snap niet veel van je vraag) maar als dat zo is dan kun je dit oplossen met frames. Je breekt je pagina`s kapot in meerdere delen..

vb.. mijn eigen pagina :)

http://www.geocities.com/peter_veentjer..

klap die boom maar eens uit dan zie je dat het bovenste stuk altijd boven blijft staan en kan scrollen in die boom.

Als het java is dan snap ik niet wat je bedoelt, en moet je een duidelijkere vraag stellen.

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

dit riekt naar javascript:
P&W -> W&G

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

divje, scriptje dat getrigerred wordt door het onScroll event en klaar is Clara!

Intentionally left blank

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

eehhm... op msdn.microsoft.com/library (waar zo'n fixed menu hebben) wordt gebruik gemaakt van een ingewikkelde methode die 'FRAMES' heet.

ik raad je aan om wat studie aan deze moeilijke materie te besteden en te pogen om ook dat resultaat te bereiken.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 10 januari 2002 23:45 schreef RM-rf het volgende:
eehhm... op msdn.microsoft.com/library (waar zo'n fixed menu hebben) wordt gebruik gemaakt van een ingewikkelde methode die 'FRAMES' heet.

ik raad je aan om wat studie aan deze moeilijke materie te besteden en te pogen om ook dat resultaat te bereiken.
Die materie gaat mij boven mun pet hoor; ik hou het wel bij scripten... ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
(B)Laaat maaaaaar
Pagina: 1