Waar is temp sensor voor in een 5,25 bay ergens in Nederland te koop?
in ieder geval niet bij oc-shop

Verwijderd
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
hoeveel zijn de verzendkosten dan?Op donderdag 10 januari 2002 17:54 schreef TheDarkLord666 het volgende:
http://www.3dcool.com/?module=product&sku=TemperatureBay
hiero ... ik heb hem hier ook vandaan.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Bij de Halfords waren er van deze, maar dan met blauwe backlight. Gewoon een beetje in de buurt zoeken, dan vind je die dingen echt wel hoor. Misschien anders ook nog dat de lokale eletroboer van deze dingen kan leveren.Op donderdag 10 januari 2002 17:58 schreef gjrebels het volgende:
Ideaal,ja
Maar kun je die displaytjes niet ergens los kopen?
Heb nl zwarte kast,en kan die zelf wel in een frontje bouwen,bv.

De digitaldoc is een ideaal hulpmiddel om elk plekje in je pc te controleren op warmte en elk plekje apart te koelen waar nodig. Je kunt 8 sensoren in je pc plaatsen om de temperatuur te meten , 8 fans kun je aansluiten en onafhankelijk van elkaar controleren en besturen!
Hieronder zetten we een aantal van de vele mogelijkheden op een rijtje.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Die zijn MET sensor neem ik aan?(kan ik uit de info niet zo snel halen)Op donderdag 10 januari 2002 17:59 schreef TheDarkLord666 het volgende:
volgens mij bij Conrad ...
zag ik ze wel staan ... weet alleen niet meer waar.
ff kijken
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..