Unlocken 1600+ mbv thermal paste

Pagina: 1
Acties:

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10-2025

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Rick, ik probeer mn 1600+ te unlocken door dat witte thermal paste in de gaatjes te wrijven en dan daarover met Bison electro een streepje te trekken. Maar ik merk dat dat wit goedje te vloeibaar is om daar direct een streepje over te trekken. Hoelang laat jij dat spul drogen alvorens een lijn erover te trekken?
Want je hebt het erover de klus te klaren in 10 minuten maar ik neem aan dat dat wit spul bij jou dan ook nog vloeibaar is.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Rick2001 ff weggehaald, dit is toch voor iedereen interessant?

DIT IS MIJN WEBSITE

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
ja joh maar het is te hopen dat ie hierop antwoord nu.
Want ik heb ff snel zijn reactie nodig. Anders had ik zijn naam zelf wel weggelaten.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:35
op thg ( tomshardware.com) staat hoe je het allemaal moet doen, duurt wel wat langer dan 10min allemaal

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
Ik zou het gewoon rustig en secuur doen, er zijn zat guides over hoe je dat het beste kunt doen

Wèh zedde gij??

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
[quoteIk zou het gewoon rustig en secuur doen, er zijn zat guides over hoe je dat het beste kunt doen
[/quote]
Ja jongens...zucht..dat weet ik allemaal wel, maar ik wil gewoon ff specifiek ZIJN antwoord op DEZE vraag.
Pagina: 1