owkee, een heel vaag topictiteltje, een kleine uitleg:
ik heb recentelijk een pioneer DVD speler gekocht (DV-340) dit is een redelijk instapmodelletje.
over de beeld kwaliteit kan ik dan ook niet klagen, maar wat audio betreft viel het toch een beetje tegen op de standaard tv speakertjes.
In eerste instatie viel mijn oog op de Creative DTT3500 Digital, maar na ongeveer 3 uur zoeken in de search e.d. heb ik toch twijfels gekregen.
de redenen waarom de DTT3500 Digital:
1. el cheapo
2. leuk design
3. het is niet voor extreem lange tijd
4. mijn huiskamer is maar (luistergedeelte) 4mx4.80m
in de search vond ik meer tegens dan voors voor de dtt3500 van creative, alles wat ik voor de rest vond op dts is me allemaal te duur (>600euro).
dus mijn vraag is "wat is een relatief goede dts set voor max 500 euro's"
ik heb recentelijk een pioneer DVD speler gekocht (DV-340) dit is een redelijk instapmodelletje.
over de beeld kwaliteit kan ik dan ook niet klagen, maar wat audio betreft viel het toch een beetje tegen op de standaard tv speakertjes.
In eerste instatie viel mijn oog op de Creative DTT3500 Digital, maar na ongeveer 3 uur zoeken in de search e.d. heb ik toch twijfels gekregen.
de redenen waarom de DTT3500 Digital:
1. el cheapo
2. leuk design
3. het is niet voor extreem lange tijd
4. mijn huiskamer is maar (luistergedeelte) 4mx4.80m
in de search vond ik meer tegens dan voors voor de dtt3500 van creative, alles wat ik voor de rest vond op dts is me allemaal te duur (>600euro).
dus mijn vraag is "wat is een relatief goede dts set voor max 500 euro's"
Sinlath | Opinions may contain latency