If it ain't broken, play with it till it breaks.
Bijna drie-en twintig jaar later lijkt er daar nog niet veel veranderd te zijn. Zojuist dus een bestelling (via bol.com) bij deze partij geannuleerd doordat er verder géén reactie vanuit hen komt ná een (automatische) bevestiging, ook niet nadat de beloofde leveringsdatum al ruim overschreden is.Crusader schreef op donderdag 10 januari 2002 @ 16:35:
Heb twee weken geleden een DVD besteld bij www.dvdoutlet.nl. Er stond bij de gemiddelde levertijd 2 tot 8 dagen. We zijn inmiddels alweer een poossie verder en ik heb nog niets van ze gehoord. Heb ze ook een mailtje gestuurd maar daar heb ik tot nu toe geen reaktie op gekregen. In de shop survey stonden ze niet en via de search vind ik niks dus 'k dacht laat ik het hier eens vragen...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
3 jaar?
23 jaar... Vroeger heel veel bestellingen daar gedaan. Nu geen ervaring meer mee
23 jaar... Vroeger heel veel bestellingen daar gedaan. Nu geen ervaring meer mee
Bla Bla Bla
Voor shopervaringen hebben we Shopping forum. Verder heeft het natuurlijk ook geen enkele meerwaarde op dit topic weer tot leven te wekken.
[ Voor 16% gewijzigd door Jorgen op 30-12-2025 22:10 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.
![]()