Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search] fout met zoeken...

Pagina: 1
Acties:

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 12:50
Als ik zoek als gebruikersnaam naar mijn nick, dan vindt ie een andere gebruiker :? zijn id = 28253

Hoe kan dit :?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 16:29 schreef TRON het volgende:
Hoe kan dit :?
Dat zou ik niet weten, heeft denk ik wel te maken dat die user AstroNiels heet. :D

• TRON
Op donderdag 10 januari 2002 16:31 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten, heeft denk ik wel te maken dat die user AstroNiels heet. :D
Ja, dat had ik ook al begrepen, maar dan vind het het toch vreemd, dat de search IN de username-string gaat zoeken ipv dat ie de HELE string neemt als username.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

of jotronix :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Of Elektronicanet http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/43579. Dit is idd wat vreemd. Ik denk dat hier een technicus zijn verlichtend oog hierop zou moeten werken.

Het lijkt mij ook logischer dat als je zoekt op gebruikersnaam dat hij gewoon de op de hele string zoekt, en niet dat hij in de string gaat zoeken.

• TRON
Op donderdag 10 januari 2002 19:49 schreef morgoth het volgende:
Of Elektronicanet http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/43579. Dit is idd wat vreemd. Ik denk dat hier een technicus zijn verlichtend oog hierop zou moeten werken.

Het lijkt mij ook logischer dat als je zoekt op gebruikersnaam dat hij gewoon de op de hele string zoekt, en niet dat hij in de string gaat zoeken.
Mee-eens, zie vorige reply :P

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Tja, hier moet ACM even naar kijken, die heeft dit in elkaar geprutseld. Ik weet niet of er veel aan te doen is.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zo vreemd is dat niet hoor :)
Je zoekt naar:

where username LIKE "%tron%";

En daar komt precies hetgene uit wat je wilt jah :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik heb het ook bij het zoeken naar 'boertje' (vriend van me). S wel verrot.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Nou is ie helemaal gesloopt :(
Zoeken op uname...

[edit]
Hij doetet alweer??

Verwijderd

Toch deze er nog even in hangen, is namelijk precies hetzelfde en sommige reacties daar kunnen voor sommigen opheldering opleveren (al snap ik het nog niet maar goed :P) :

[topic=367408/1/50]
Pagina: 1