Toon posts:

1st posters

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er niks te doen aan die grote groep mensen die iedere nieuwsposting à la gamers.nl een 1st post willen scoren, ik erger me hier absoluut het meeste aan van alle soorten reacties die ik zie.

Ik weet ook wel dat al deze mensen vriendelijk naar de -1 worden gemod, maar dat zal ze niet ervan weerhouden om de volgende keer weer te proberen die 1st post te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Heb je een linkje er bij dat is wel even wat makkeljker zoeken :)

oh laat maar zitten jij en wildhagen hebben het over dezelfde posting :)

[topic=376252/1/50]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 10 januari 2002 16:29 schreef BBK het volgende:
Is er niks te doen aan die grote groep mensen die iedere nieuwsposting à la gamers.nl een 1st post willen scoren, ik erger me hier absoluut het meeste aan van alle soorten reacties die ik zie.

Ik weet ook wel dat al deze mensen vriendelijk naar de -1 worden gemod, maar dat zal ze niet ervan weerhouden om de volgende keer weer te proberen die 1st post te pakken.
Niks, reageren op de FP is vrij, als iemand steeds de eerste is (en wil zijn) is dat zijn 'goed recht',en kun je dat toch niet tegenhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 16:38 schreef gellie het volgende:
Heb je een linkje er bij dat is wel even wat makkeljker zoeken :)

oh laat maar zitten jij en wildhagen hebben het over dezelfde posting :)

[topic=376252/1/50]
Linkje was niet zo nodig vond ik, de afgelopen dagen was er in zeker de helft van het nieuw op deze manier vervuild.

Jaymz: Hmmz, dat is dan weer niet zo fijn om te horen enzo, maar kan er geen waarschuwing gegeven worden aan hen die er niet mee ophouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 17:15 deed BBK de klok luiden:
Ten eerste:
Linkje was niet zo nodig vond ik, de afgelopen dagen was er in zeker de helft van het nieuw op deze manier vervuild.
Juist wel, het kijkt voor ons hier een stuk makkelijker als je een linkje geeft, hoewel je in dit geval een meer algemene klacht had. Maar als er actie moet worden ondernomen is een linkje wel zo makkelijk :)
Jaymz: Hmmz, dat is dan weer niet zo fijn om te horen enzo, maar kan er geen waarschuwing gegeven worden aan hen die er niet mee ophouden?
Neuh, zoals Jaymz al zei:
Niks, reageren op de FP is vrij, als iemand steeds de eerste is (en wil zijn) is dat zijn 'goed recht',en kun je dat toch niet tegenhouden :)
De beloning voor irritant First Posten is de bijbehorende score van -1 >:) , zie dat maar als een soort waarschuwing. Sommige dingen zijn mensen moeilijk af te leren, daar doe je nix aan...