Toon posts:

@HOME snel???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds eind december aangesloten op de @home-kabel....ik dacht dat ik nu gas kon geven.

Mijn oude MoDem was netzo snel.....en @HOME reageert niet...de problemen waren toch alleen bij UPC!!

Wie kan me helpen om mijn snelheid te testen ( hoe moet ik 'pingen' en naar wat ) en hoe krijg ik ze bij @HOME wat minder arrogant...

Bedankt, Lumiere

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Na dit bericht nog contact gehad met @HOME.....en ze geven toe dat er problemen zijn met de HCX1 ...dat is al een begin. Verder werd me geadviseerd om op http://www.speedguide.net/Cable_modems/cable_patches.shtml
de patch te downloaden.

Hoop dat het helpt. :+

Verwijderd

Bij www.mordax.nl & http://www.speedsuite.net/speedsuite/ kan jij de snelheid van je verbinding laten testen.

Verwijderd

Lees het allemaal op www.troublesathome.nl

Welkom bij de meest klantonvriendelijke club van Nederland :(

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:25 schreef HlpDsK het volgende:
Lees het allemaal op www.troublesathome.nl

Welkom bij de meest klantonvriendelijke club van Nederland :(
ow, dus je wilt zeggen dat ze erger zijn dan UPC/Chello? Tsss, UPC is erger :P

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:29 schreef MaStEr-D het volgende:

[..]

ow, dus je wilt zeggen dat ze erger zijn dan UPC/Chello? Tsss, UPC is erger :P
Heb je ervaring met @home?

Probeer ze ook maar iets te laten toegeven. Echte gestoord wordt je er van.

Maarja .. T@H dus .. daar staat het allemaal.

Verwijderd

Topicstarter
Lumiere hier weer....heb de patch gestart....en ben van 7 KB naar......jawel 195 KB geschoten........nu wordt kabel pas leuk.
O+

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 16:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 10 januari 2002 17:44 schreef Lumiere het volgende:
Lumiere hier weer....heb de patch gestart....en ben van 7 KB naar......jawel 195 KB geschoten........nu wordt kabel pas leuk.
O+
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Jan 10 2002 om 17:57:47 UTC+0100)

Download : 375.5 KByte/sec
Internationaal VS : 181.2 KByte/sec
Upload : 11.9 KByte/sec
Connection : 391.0 Conn/min
Ping test VS : 141.0 ms
Ping test Nederland : 25.0 ms

Waarbij gezegd moet worden dat mijn upload weggetrokken wordt door online gaming van mezelf op het moment evenals connections/min.

Welkom bij (meestal) de snelste provider van Nederland (ok ok, voor normale bedragen :P (en nee UT telt niet)).

Verwijderd

Nou nee .. ik heb bv. net een mail verstuurd van 3 mb, en dat ging met een gemiddelde gang van 2 KB/sec. Typisch @home.

De mailservers moeten echt meer capaciteit.

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 19:22 schreef HlpDsK het volgende:
Nou nee .. ik heb bv. net een mail verstuurd van 3 mb, en dat ging met een gemiddelde gang van 2 KB/sec. Typisch @home.

dat is trouwens een bekend probleem bij @home
ik zit in Groningen en de vebinding is opzich goed, alleen
de mail is matig (tot slecht)
hé but who cares, mijn downloads gaan lekker snel >:)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 19:22 schreef HlpDsK het volgende:

Ik heb absoluut geen problemen meer met die mailserver sinds een half jaar ofzo... Ik kan me zelfs al bijna niet meer herinneren wanneer ie voor het laatst plat lag :P

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24

-ET-

Phone Home

Ligt het aan mij of loopt iedereen altijd te klagen over @home en Chello, dat het zo kut is. Ik zit bij quicknet, mijn maximale download is 70kb/s. Dat is als het extreem rustig is. Ook klapt de DHCP server d'r vaak uit. Dus ik denk dat het allemaal wel mee valt hoe slecht @home is. Er zijn altijd problemen met kabel providers. Dat komt omdat er nog geen concurentie op het net is.

Verwijderd

@home is op het moment gewoon zwaar bout.
Eerst waren de mailservers enzo niet fatsoenlijk nu komt er een tering packetloss bij ik word er gewoon helemaal ziek van ga binnenkort over op adsl :(

Verwijderd

Bij mijn broer deed een andere netwerkkaart wonderen.

Verwijderd

Zucht.. Aan mijn netwerk kaart zal het niet liggen..
Als je nagaat dat iedereen die ik ken in deze buurt diezelfde problemen ook heeft.. Mijn 2e pc enz...

Verwijderd

Twee maanden geleden was ik me aan het orienteren: ADSL of @Home. Zeker het gezeur en gezeik op tweakers hebben me heel erg doen twijfelen en begin december werd ik aangesloten op... @Home en Jezus wat heb ik een goede keuze gemaakt. Nadat het modem geinstalleerd was, twintig minuutjes wachten en hoppa! Downloads altijd minimaal 300KB, mailserver ook (nog) geen problemen mee ondervonden.

Als je al die verhalen van Helpdsk hebt gelezen en je woont ook in Tilburg, dan durf je haast niet voor @Home te kiezen, maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Cheerz,

LXer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Ben blij dat mijn eerste bericht toch nog zoveel reacties heeft losgemaakt en ik dus blijkbaar niet de enige ben die af en toe zijn hart graag even wil luchten.

In alle eerlijkheid moet ik nu wel zeggen....ik heb al zeker 5x tel contact gehad met @HOME ...maar ze doen wel hun uiterste best.

Momenteel ga ik soms ook al over de 300KB heen, maar dan wel 's nachts na 02:00 uur....en soms komt ook de mail niet of niet helemaal goed over...dat is dan wel weer jammer.

Eenieder succes verder...en denk erom...voor een uniek kinderkadootje ga je naar www.speelgoud.nl

Johann

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op zaterdag 19 januari 2002 14:38 schreef Lumiere het volgende:
Eenieder succes verder...en denk erom...voor een uniek kinderkadootje ga je naar www.speelgoud.nl

Johann
spammen mag niet.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het vreemde bij mij is, dat Modax.nl het NIET goed doet met Windows, maar WEL met LINUX... :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op zaterdag 19 januari 2002 14:55 schreef Osiris_NL het volgende:
Het vreemde bij mij is, dat Modax.nl het NIET goed doet met Windows, maar WEL met LINUX... :?
werkt prima hier hoor...

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zit hier zelf in Venlo en heb altijd meer als 350 kb/s download, en nooit mailproblemen , alleen de newsserver is zwaar bagger.
Mijn moeder woont echter in Tilburg, en die mag blij zijn als ze 120 kb/s download haalt.Dus is het idd erg plaatsbepaald.
Pagina: 1