Toon posts:

Colin mcrae 2.0 banen en auto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HALLO!! ik ben colin aant spelen maar ik heb alle banen al gehad. Bij arcade alleen italie, sweden en greece. niks meer an. is er een bestand die ik moet downen ofzo? en auto's, ik heb maar 5 auto's waar ik uit kan kiezen. niet leuk meer. :r

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Volgens mij moet je in de carreer-mode (of hoe die ook heet) banen losrijden die je vervolgens in de arcade kan rijden. Ik heb bij een vriend down-under gereden, dus er zitten meer banen in. En keus uit een 20-tal auto's oid.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Topicstarter
hoe kom ik in de carreer-mode??
is dat een rally ofzo?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Je moet in de championship mode alles halen, en dan unlockt ie vanzelf meer auto's en banen. :)

Verwijderd

ja als arcade races rijdt moet je natuurlijk wel winnen.

En het gaat juist bij colin mcrae om de rally dus waarom rij je dan arcade. Kan je veel beter een ander spel kopen.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Op donderdag 10 januari 2002 16:36 schreef MADG0BLIN het volgende:
Je moet in de championship mode alles halen, en dan unlockt ie vanzelf meer auto's en banen. :)
Die bedoelde ik ja.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Topicstarter
rij arcade op het netwerk!! is leuk hoor! kan ik ze niet met een code unlocken? en als ze geunlockt zijn kan ik ze dan ook op netwerk gebruiken en kan ik ook chalenge rijden op netwerk???

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:31
Gewoon alle kampioenschappen winnen,
of een cheat gebruiken.
Maar dat laatste raad ik niet aan,
dan is alle lol ervan af

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Ja, idd er is een cheat voor, maar het geeft een pak meer voldoening (en soms ook frustraties) als je ze door eigen prestaties weet te unlocken. Zelf zit ik momenteel nog steeds in het Intermediate kampioenschap, moet nu enkel nog in de top 6 finishen in UK, en dan kan ik allicht naar Expert mode :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
voor tsjiets en trikz (Bah vieze woorden) kijk op www.avault.com
tsjiets (Bah, mond spoelen) alleen gebruiken als je echt geen zin meer hebt, anders is het spel geen ruk meer aan. Wel handig als je een duf spel toch even helemaal wilt ervaren. (Duf spel=frogger 2 swampies revenge)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Pagina: 1