Toon posts:

Lian Li Aluminium PC-65 (USB)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic titel. Het gaat hier toch om een complete kast?
Ik heb deze namelijk besteld en vandaag ontvangen, en het bleek alleen een zijpaneel met raam te zijn. :( ???
Ik heb al wat zitten zoeken, en het gaat daar telkens om een complete kast (met dus dat zijpaneel met raam)...

???

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:27
Wat heb je ervoor betaald dan?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Tja :D ehhe, niet veel... maar daar gaat het niet om, zoals het op die site stond (en ook in de offerte).
zo dus Lian Li Aluminium PC-65 (USB) , dat zou gewoon een complete kast moeten zijn...

bedrag 50 € :o :D
opzich wel dom dat ik dit gedaan heb maar ja, tis niet mijn fout :D

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40
http://www.lian-li.com/new-pc/PC65USBENG.htm

lijkt mij idd ook de complete kast. Als het niet zo is wordt dat niet echt duidelijk iig

Verwijderd

Als jij complete Lian Li kasten kan krijgen voor 50 euro dan wil ik er hierbij ook wel 1tje bestellen. *D

Maar ff serieus....Ik denk toch dat jij een foutje hebt gemaakt want bij mijn weten is een Lian Li kast behoorlijk prijzig (200+ euro).

• Speedy
50 € lijkt me logisch dat je daar (legaal) geen complete kast voor hebt,zelfs zo'n nokia kast is nog duurder :)
Maar goed, mail die lui en leg het uit, misschien kan je het terugsturen?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

50 piek }:O

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 16:27 schreef kabelmodems het volgende:
Als jij complete Lian Li kasten kan krijgen voor 50 euro dan wil ik er hierbij ook wel 1tje bestellen. *D

Maar ff serieus....Ik denk toch dat jij een foutje hebt gemaakt want bij mijn weten is een Lian Li kast behoorlijk prijzig (200+ euro).
Tja, ok misschien ben ik wel dom geweest door dit te bestellen. Ik had het ook eigenlijk wel zien aankomen. Maar het is NIET mijn fout! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 16:30 schreef Metal-Kool4 het volgende:
50 piek }:O
50 € :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 16:28 schreef TAG_Speedy het volgende:
50 € lijkt me logisch dat je daar (legaal) geen complete kast voor hebt,zelfs zo'n nokia kast is nog duurder :)
Maar goed, mail die lui en leg het uit, misschien kan je het terugsturen?
Ja heb ik ook al gedaan, maar zou ik niet de rest van de kast kunnen eisen. >:)

het blijft gewoon hun fout, dat de prijs zo laag was maakt inprincipe niet uit...

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:31 schreef -DD- het volgende:

[..]

50 € :P
&*^@(#)(@ euro!!!! :)

Verwijderd

bij oc-shop dacht ik heb je ook zowel de kast als alleen paneel met raam, en die laatste is 50 euro en die andere een stuk duurder dus :) kdenk dat of je verkeerd hebt gelezen of dat het onduidelijk op de site stond
either way, you're screwed :P

• Speedy
Op donderdag 10 januari 2002 16:32 schreef -DD- het volgende:

[..]

Ja heb ik ook al gedaan, maar zou ik niet de rest van de kast kunnen eisen. >:)

het blijft gewoon hun fout, dat de prijs zo laag was maakt inprincipe niet uit...
* prijswijzigingen en typfouten voorbehouden :+

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 17:00 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

* prijswijzigingen en typfouten voorbehouden :+
Ja ok, maar dit Lian Li Aluminium PC-65 (USB) (wat er dus stond als product omschrijving) is geen typfout! Het is gewoon een heel ander product dan geleverd! Of zie ik dat nu verkeert :?

Verwijderd

sjah lijkt erop dan..
ff bellen zou ik zeggen
maarja dan hebben ze wel een zooitje op die site
prijzen staan dan ook bij de verkeerde produkten..

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je maakt geen schijn van kans. Je wist van t evoren dat dit zeer laag was.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
Zeker bij computechworld :) daar had ik laatste nog een mailtje naar gestuurd of die prijs wel klopte :P Ze zeiden nee..maar hebben het (nog) niet veranderd |:(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 19:59 schreef Fr3aKER het volgende:
Zeker bij computechworld :) daar had ik laatste nog een mailtje naar gestuurd of die prijs wel klopte :P Ze zeiden nee..maar hebben het (nog) niet veranderd |:(
ja inderdaad!
Maar wat raar dat zij zeggen dat die prijs niet klopt :?
Die prijs klopt namelijk wel voor wat zij ervoor geven...

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:27 schreef -DD- het volgende:

Maar wat raar dat zij zeggen dat die prijs niet klopt :?
Die prijs klopt namelijk wel voor wat zij ervoor geven...
Terug sturen: je verwachtte een complete kast. Je hebt wettelijk het recht binnen 10 werkdagen je te bedenken en je geld terug te vragen bij online aankopen.\

Heb je vantevoren duidelijk gevraagd of het een complete kast was?

Zo ja, als ze daar op ja gezegd hebben moeten ze die ook met spoed leveren zonder meerprijs, en anders moeten ze het hele zaakje terugnemen en jou je geld terug geven.

Zo nee, dan laat je ze gewoon weten dat de product-omschrijving impliceerde dat het een complete kast was, en dat je die ook verwachtte (dat deed je toch ook?!), en of ze deze dan kunnen omwisselen voor een complete kast. Eventuele redelijke meerprijs moet je dan voor lief nemen. Hoewel niet zo duur als de cooolermaster, mag deze kast best wat kosten! Kijk anders op http://www.oc-shop.com naar de prijzen van Lian-Li kasten. En als je dat geld er niet voor over hebt, doe je het terug op grond van je wettelijke bedenktijd.

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Alles via internet besteld kan binnen een redelijke termijn (vaak gesteld op 14 dagen) terug gestuurd worden...

Bellen, uitleggen en terugsturen.. doen ze meestal niet moeilijk over.. Doen ze dat wel beroep je je op je recht om online aangeschafte artikelen terug te sturen.. :D

Verwijderd

Topicstarter
Heb het even geregeld met ze...

"Geen probleem, we hebben inderdaad begrepen dat het niet allemaal klopt, u kunt hem op onze kosten retour sturen met dit form.

onze excusses"

Wel weer allemaal moeite voor niks, en helaas heb ik dus geen Lian Li PC65 voor 50 € . :'(

;)
Pagina: 1