Toon posts:

plextor 24 speed ventilator?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus net een plextor brandertje gehaald, is een 24*10*40. Ben er helemaal blij mee, maar ik had verwacht dat er een ventilatortje in zou zitten. Dit is dus niet het geval. Ik had eerst een hele slechte aopen brander, dus ik ben er 1000% op vooruit gegaan.

Maar ik had wel zon klein geil fannetje verwacht... zou mijn airflow bovenin mijn kast toch wel bevorderen. Maar goed als ie er niet in zit dan is ie niet nodig. Maar nu heeft een maat van mij een 16x brander van plextor en daaro zit ie wel op...

toch wel raar ... ik heb een snellere en bij mij is ie dus niet nodig. Waarom zit er eigenlijk zon fan op bij sommige modellen, en wat is nu de functie ervan... Kan je je brander soms ook tweaken? heheheh ;)

Verwijderd

de nieuwere versies van de plex 24x hebben geen fan, heeft volgens mij ergens in de forum gestaan.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ha mijn 4 speed panasonic heeft wel een fan. dan is ie vast veel beter dan jou plextor.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 19:35 schreef smvs het volgende:
ha mijn 4 speed panasonic heeft wel een fan. dan is ie vast veel beter dan jou plextor.
hehe dan moeten we misschien maar ruilen.... :+

maar waarom zit er nou zoŽn fan in?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nou omdat een brander warm wordt van branden. en na een paar cd's willen sommige branders ook niet zo lekker meer en moeten ze ff afkoelen. maar daar heb je met een plextor geen last van weet ik uit ervaring. ze weten echt wel wat ze doen bij plextor.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Op donderdag 10 januari 2002 20:39 schreef smvs het volgende:
nou omdat een brander warm wordt van branden. en na een paar cd's willen sommige branders ook niet zo lekker meer en moeten ze ff afkoelen. maar daar heb je met een plextor geen last van weet ik uit ervaring. ze weten echt wel wat ze doen bij plextor.
en als die te warm wordt hang je zelf toch een klein koelertje erachter?? zo'n 486 koeler :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Eerst had ik ook een 16 speed toe die vorige maand overlijd.Daar zat zeker een klein fannetje in maar nu ik achter op me 24 speed kijk zie ik niks :( :P

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 09:55

KillerB

______

volgens mij zit er ook geen 1 in die lite-on :?
als die kapot gaat haal ik wel een nieuwe onder garantie

Verwijderd

Topicstarter
uhm het gaat er mij dus niet om dat ie geen fan heeft.. maar ik vroeg me dus af wat dan het verschil is tussen die 16 x en die 24 keer en waarom de ene er wel een nodig heeft en de andere niet...

Die kast van mij zit al onder de fans... maaruh misschien kan er toch nog wel een heel kleintje bij...????? :?

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 09:55

KillerB

______

Op donderdag 10 januari 2002 22:06 schreef vibe_line het volgende:
uhm het gaat er mij dus niet om dat ie geen fan heeft.. maar ik vroeg me dus af wat dan het verschil is tussen die 16 x en die 24 keer en waarom de ene er wel een nodig heeft en de andere niet...

Die kast van mij zit al onder de fans... maaruh misschien kan er toch nog wel een heel kleintje bij...????? :?
Als die er standaard niet inzit hoef je hem ook echt niet erin te zetten. die 24x zal wel wat warmer worden door het verschil in snelheid ofzo. Als je case temp niet asociaal hoog is is het niet nodig imho
Pagina: 1