hehehe
, ik wil hem zaterdag gaan halen maar dan moet t wel een goeie case zijn
Verwijderd
Ik krijg als t goed is morgen de blauwe binnen, zal dan nog es reply'n.
Heb hier al een DX01 staan die is tikje kleiner.
Voordelen daarvan zijn goeie airflow, plenty koelers, veel ruimte (je kan overal goed bij), erg solide, goed afgewerkt
Nadelen:
Zuigt bergen stof aan, power/reset achter deurtje (zit erbuiten bij de da01), maakt redelijk wat herrie met z'n 4 casefans, zwaar(mocht je m naar lanpartys slepen)
Heb hier al een DX01 staan die is tikje kleiner.
Voordelen daarvan zijn goeie airflow, plenty koelers, veel ruimte (je kan overal goed bij), erg solide, goed afgewerkt
Nadelen:
Zuigt bergen stof aan, power/reset achter deurtje (zit erbuiten bij de da01), maakt redelijk wat herrie met z'n 4 casefans, zwaar(mocht je m naar lanpartys slepen)
ik ben binnenkort ook van plan zo'n case te halen, maar dan de alienware versies. met standaard al zo'n blowhole in de zijkant en een mooj paars of zilver kleurtje
Zwaar is geen probleem, heb nu een hx-08 veel zwaarder zal hij nooit zijn
, Maaruh tis dus gewoon een zeer degelijke en makkelijke case, dan hoef ik zaterdag er alleen nog maar voor te zorgen dat ik de weg naar tweakshop vind
heb hem nu een paar weken en die kast is echt top LOL ( ik heb de da-01wd.... met deurtje )Veel ruimte geen scherpe randen, hij is alleen echt heeeel zwaar, met alles erin 22.5 Kg
Zwaarder als mijn HQ-08 iig 
Wou een lichtere case maar dat viel even tegen toen de postbode aan de deur kwam
Verder vind ik em wat klein kwa binnenruimte, maar goed dan was ik een bigtower gewend.
Wou een lichtere case maar dat viel even tegen toen de postbode aan de deur kwam
Verder vind ik em wat klein kwa binnenruimte, maar goed dan was ik een bigtower gewend.
TJa
20 kg(met alles erin), daar heb je dan ook wel wat vr
Zo'n case is ook niks vr kleine jochies
20 kg(met alles erin), daar heb je dan ook wel wat vr
Zo'n case is ook niks vr kleine jochies
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ik heb een DX-01-BD, dus het iets kleinere broertje ervan.
Had hiervoor wel een bigtower, maar deze bevalt toch wel iets beter. Hij is een stukje breder, en dat railsysteem is echt super!
En het inklikken van de fans is ook wel erg handig.
Enige nadeel = vrij duur.
Had hiervoor wel een bigtower, maar deze bevalt toch wel iets beter. Hij is een stukje breder, en dat railsysteem is echt super!
En het inklikken van de fans is ook wel erg handig.
Enige nadeel = vrij duur.
Verwijderd
DA01-BLD is gearriveerd, heerlijk kastje.
Strakke blauwe kleur. Plenty space voor alles 'n nogwat.
Dinsdag komt de rest van mn systeem dan ga ik er lekker mee prutzen.
Zeer de moeite waard.
Strakke blauwe kleur. Plenty space voor alles 'n nogwat.
Dinsdag komt de rest van mn systeem dan ga ik er lekker mee prutzen.
Zeer de moeite waard.
Ik heb zelf de DA-01WD (zwart)
. Erg mooie (persoonlijk) en solide case. Mega-veel ruimte, en goed systeem om 3.5 en 5.25 inch devices te plaatsen/wisselen. Voeding is ook ok (denk ik).
Aanrader!!!
Aanrader!!!
Ikzelf heb deze miditower in het zilver, maar is het normaal dat de rechter zijplaat erg los zit?
Verwijderd
Ik heb zelluf deze:

Voordelen:
groot
degelijk
goed afgewerkt
kwaliteit
koelmogelijkheden
Nadelen
prijzig
loodzwaar
als je alle koelmogelijkheden benut rumoerig.
Ooit eens een review gezien waarin stond: "If you strap on a pair of wings, the fucker is ready for take-off"
Met andere woorden, een zeer goede airflow.
Ik ga er trouwens waterkoeling inzetten, iemand nog handige tips daarover?
Voordelen:
groot
degelijk
goed afgewerkt
kwaliteit
koelmogelijkheden
Nadelen
prijzig
loodzwaar
als je alle koelmogelijkheden benut rumoerig.
Ooit eens een review gezien waarin stond: "If you strap on a pair of wings, the fucker is ready for take-off"
Met andere woorden, een zeer goede airflow.
Ik ga er trouwens waterkoeling inzetten, iemand nog handige tips daarover?
Zit hier wel goed vast, maar heb je em wel goed in het slot? En eigenlijk horen er ook nog 3 schroefjes achterin he.Op zaterdag 12 januari 2002 02:22 schreef Baumans het volgende:
Ikzelf heb deze miditower in het zilver, maar is het normaal dat de rechter zijplaat erg los zit?
Verwijderd
Heb em zelf ook, zeer tevreden mee:
Voordelen:
1: Stevig
2: Veel koelingsmogelijkheden
3: HD-rek met 1 klik afneembaar
4: Zijpaneel met 1 klik afneembaar
5: 5,25" rails werkt fijn
Nadelen:
1: Lawaai als alle casefans erin zitten(maar welke kast heeft dat nou niet
))
2: Zwaar!!!