Toon posts:

Goeie ringtone site voor Nokia en Siemens

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gratis composer ringtones vind je overal, de kwaliteit en aanbod daarvan verschilt, maar tot nu heb ik geen enkele ringtone site gevonden die aan de eisen voldoet.

Daarom ben ik er zelf een begonnen.
Niet met ringtones die van internet geplukt zijn, maar zelf gemaakt en van goede herkenbare kwaliteit.
Ringtones van zowel nieuwe hits en oude goede hits.

Kijk en oordeel zelf op www.kinderenvoorkinderen.nl/liedjes/deel39

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 14:56

BFS

Rude awakening

Link is verkeerd, www.pietpaulusma.nl/actueel/oplocatie/zuid-tietjerkstradeel zou het moeten zijn volgens mij?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo kan je het noemen :)
Zie het meer om anderen te helpen aangezien ringtones nogal populair zijn, maar er weinig goede sites zijn

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 15:45 schreef Linh81 het volgende:
Ja zo kan je het noemen :)
Zie het meer om anderen te helpen aangezien ringtones nogal populair zijn, maar er weinig goede sites zijn
tja dan nog :+ reclame maken voor je site is niet gewenst. Misschien kun je contact opnemen met 1 van de moderators hier, zodat jou link misschien wel de moeite waard is voor een link in de faq :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 15:47 schreef mafiasven het volgende:

[..]

tja dan nog :+ reclame maken voor je site is niet gewenst. Misschien kun je contact opnemen met 1 van de moderators hier, zodat jou link misschien wel de moeite waard is voor een link in de faq :)
Ow sorry dat wist ik niet, ben hier nog niet zo lang.
Moet ik dit weghalen?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

ik heb er verder geen verstand van hoor, maar kunnen die ringtones ook op mijn telefoontje? ik heb een 6210 nmlk

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 15:55 schreef Djonnie het volgende:
ik heb er verder geen verstand van hoor, maar kunnen die ringtones ook op mijn telefoontje? ik heb een 6210 nmlk
Voor zover ik weet heeft de 6210 geen ringtone composer, kan me vergissen.
Beste is ff je handleiding raadplegen :)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op donderdag 10 januari 2002 15:51 schreef Linh81 het volgende:

Ow sorry dat wist ik niet, ben hier nog niet zo lang.
Moet ik dit weghalen?
Zou het maar doen, anders doet een modje het voor je met een iets minder zachte dwang. Dit wordt op dit forum niet gewaardeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 16:49 schreef KevinLevie het volgende:

[..]

Zou het maar doen, anders doet een modje het voor je met een iets minder zachte dwang. Dit wordt op dit forum niet gewaardeerd.
Ok zal hem weghalen, enig idee hoe ik dat doe?

Verwijderd

Ik doe het wel ;)
Niet meer doen he :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.