Op vrijdag 11 januari 2002 16:32 schreef hervaz het volgende:
Waarom stapt toch iedereen over naar 5.1?
Beetje kuddegedrag vind ik het...naja zal wel aan mij liggen.
Ik doe al 3 jaar 5.1

. En m'n vader vindt het gewoon gaaf, is echt zo'n 'hard/veel/heftig' type, dus van mij mag-ie

. Hij houdt ook van slechte films enzo

.
Maar films en DVD wordt steeds populairder, bioscoopbezoek stijgt, de kwaliteit van de bioscopen gaat omhoog en mensen willen en kunnen het betalen en vinden het leuk om te hebben. Verder lijken mensen makkelijker waarde te kunnen hechten aan "5.1" dan aan "mooiere speakers" of een betere versterker ofzo...
Tot zover mijn theorie

.
Raf zit trouwens in:
A'dam
H'sum
Kampen
Emmeloord
Lelystad
Utrecht (staffhorst, geen staphorst)
Amersfoort
Nieuwegein
Telefoonnummers, zie:
klik.
maar
www.raf.nl had je zelf ook wel kunnen raden, toch?
<hr>
Op vrijdag 11 januari 2002 16:44 schreef hervaz het volgende:
[..]
Behandel me niet als een of andere achterlijke ja??

LOL

Dat weet ik al tijden, maar het aantal mensen dat dagelijks een dvd kijkt lijkt me heel klein, terwijl het aantal mensen dat muziek luistert dagelijks me veel hoger lijkt.
Klopt, toch denk ik dat hifi juist door de films een 'hausse' heeft gekregen.. Dat heb ik al gemerkt drie jaar geleden.. Toen ik nog in een winkel werkte. 5.1 sets liepen echt als een trein

. Bij muziek lijkt het mensen minder te interesseren... En bij films mag er weer lekker over veel bas gepraat worden enzo, bij muziek was dat een beetje not done geraakt

.
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik weet wel dat voor minder dan €1000 een set kopen en dan perse 5.1 willen hebben een beetje dom is

.