Max Hd ruimte

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:44
Hoe kom ik erachter wat de maximale schijfruimte is die mijn bios aankan... ik had hem laatst nog geupdate met een update uit ergens augustus 2001 vrij up to date.. is het een probleem om er een 80gb in te zetten of niet? en zo niet hoe kan ik dat wel doen?

laat ik eigenlijk maar meteen 2 vraggen stellen :D. als mijn pc te warm wordt .. ongeveer kast temperatuur 35 graden proc temperatuur 43 dan begint een van mijn hd's een jankend gepiep voort te brengen.. is dit ouderdom?

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
niemand een idee?

Strava | AP | IP | AW

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-04 08:39
er is geen max

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
1. kijk voor max schijfruimte op site van mobo fabrikant, staat het daar niet op, mail de mobo fabrikant dan.
2. dat janken van je hdd, lijkt me niet zo'n goed teken.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Op donderdag 10 januari 2002 17:20 schreef internetinfo het volgende:
er is geen max
Tuurlijk wel, die zit hier in m'n werkkamer ;)

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Het schijnt wel eens makkelijk te zijn om je specs erbij te posten :Z

• Webgnome
een amd 750@800 (wat dat voor in heeft i dont know )
MSI MS-6195 moederbord, 256 mb ram..

Strava | AP | IP | AW

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 10:57
het maximum is wat de huidige IDE controllers aan kunnen. (voor het eerst in tijden een hardware beperking)
Dit is 128 GB (+/- 137'000'000'000 Byte)
verder dat janken van je hdd...
zit er een fan onder? zo ja, dan zou die wel eens het janken kunnen veroorzaken.
en weet je zeker dat dat janken van de hdd komt? (harde schijven gaan meestal niet janken, hooguit irritant zingen, zoals sommige seagate's 7200 rpm doen.)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Webgnome
ik weet nu ook niet meer waar het geluid van daan komt.. ik dacht echt van mijn hd maar toch ook weer niet want als ik bijvoorbeeld iets heel doms als mij de scrollwiel van mijn muis werk gaat dat janken harder tot ik stop en weer gewoon verder lees ..

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1