[a7v133]endless loop of beeps :(

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37
Ik had even een XP1700+ in mijn PC'tje zitten en dat heeft dagen perfect gewerkt, maar die XP moest er weer uit. Dus ik m'n oude vertrouwde TB800 er maar weer ingezet. Wil die niet meer opstarten. Ik krijg dus een "endless loop of beeps" wat inhoud dat er geen geheugen gevonden wordt. Ik heb dus alleen de cpu verwisseld en verder niks aan geraakt. Ik heb ook even het batterijtje van het mobo eruit gehaald en de cpu nog een keer geplaatst, maar beiden hadden geen succes. Iemand nog een idee?

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Op donderdag 10 januari 2002 15:10 schreef paragon het volgende:
Iemand nog een idee?
Yups, misschien heb je je bussnelheid nog op 133 staan?
Als het kan, jumper dat ding eens handmatig en kijk eens wat ie doet...

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• paragon
Na dat zal het niet zijn want mijn oude TB'tje trekt een fsb van 150. Maar ik ga het toch maar even proberen:)

• paragon
Na dat had ook geen succes. Vanavond maar ergens m'n geheugen checken.

• paragon
Ik heb net m;n oude processor in een andere pc geplaatst en wat blijkt processor dood :( hoe dat nou kan is me een raadsel maar dan morgen maar een nieuwe kopen :)

• paragon
Ok omdat ik dus al dit topic had lopen ga ik hier maar even verder. Ik heb vandaag dus mijn nieuwe processor binnengekregen en ik blijf maar die "endless loop off beeps" houden kan ik er nu vanuit gaan dat mijn mobo kapot is? Ik al m'n andere onderdelen zoals vga, geheugen, processor in een andere pc getest(alleen de voeding niet), maar die van mij blijft maar zeuren dat ie geen geheugen vind. En hoelang heb je eigenlijk garantie op een moederbord?

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Op maandag 14 januari 2002 16:22 schreef paragon het volgende:
Ok omdat ik dus al dit topic had lopen ga ik hier maar even verder. Ik heb vandaag dus mijn nieuwe processor binnengekregen en ik blijf maar die "endless loop off beeps" houden kan ik er nu vanuit gaan dat mijn mobo kapot is? Ik al m'n andere onderdelen zoals vga, geheugen, processor in een andere pc getest(alleen de voeding niet), maar die van mij blijft maar zeuren dat ie geen geheugen vind. En hoelang heb je eigenlijk garantie op een moederbord?
Heb je je bios al een keer gecleared ?
ook nieuwe voeding op je plank aangesloten?

Wat garantie betreft, volgens mij is dat vrij standaard 1 jaar, maar kijk gewoon ff op de bon.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem gehad.In de bios FAN-CHECK uitschakelen. Bij mij hielp dit wel.
Pagina: 1