To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Je kan voor het internet niet zomaar ergens betalen. Credit Card gegevens moet je dan zeker weten invullen. Wel heb je soms van die opdringerige sites die willen dat je bij hun op het 0900 nummer inbelt. Dit hoor/zie je wel omdat daarvoor altijd iets geinstalleerd moet worden.
Het kan nooit zonder dat jij iets download of invult. Zou slechte zaak zijn als het wel kon
.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
Als je via een modem surft, zijn er gevallen bekend waarbij je verbinding verbroken wordt en dat er ingebeld wordt via een dure 0906-nummer. Bedoel je zoiets? Was op Kassa! een maandje of twee terug geloof ik. Je geeft min of meer zelf toestemming daarvoor, maar ja, kleine lettertjes hè. En sommigen klikken toch op die "CLICK ME"-knopjes...
Aha, dus feitelijk kan het niet zonder dat jij iets gedaan hebt? Het was ook een keer op een talkshow, geloof cathrine (ofzoiets) Het kon alleen als je iets downloade en dan ging je voortaan via een extra betaalde manier surfen. (was dus surfen naar sex sites) Is er geen progje die jouw toestemming moet hebben voordat iets op de harde schijf word geinstalleerd?
Verwijderd
Vraag je nu om een programma dat al jou installaties in de gaten houdt??? Als je XP Pro draait, kun je jezelf zo weinig rechten toekennen, zodat er geen programma's geïnstalleerd kunnen worden. Maar dit bedoel je vast niet. Volgens mij wordt er altijd wel een melding gegeven als je modemverbinding wordt verbroken. Als je het zo ingesteld hebt dat de verbinding automatisch wordt hersteld, kun je beter even checken of dit wel naar je provider is.Op donderdag 10 januari 2002 15:19 schreef ND het volgende:Is er geen progje die jouw toestemming moet hebben voordat iets op de harde schijf word geinstalleerd?
Zolang je niet overal op klikt, of in ieder geval even leest waarvoor je toestemming geeft (en niet al te vage sites bezoekt), zal er niet zoveel gebeuren.
Ah, oke ik weet genoeg! Bedankt mensen!
Pagina: 1