Logitech Optical Cordless mouse

Pagina: 1
Acties:

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik heb afgelopen zomer in een shop gehoord dat ze bij Logitech bezig zouden om een muis te ontwikkelen
die draadloos en optisch is.

Wat bij deze anders zou zijn dan bij de modellen die er al zijn op de markt is dat deze geleverd wordt met een buro lader, waarin je je muis kunt plaatsen als je je muis niet gebruikt waardoor je hem oplaadt als je hem niet gebruikt.

Ik hoor weinig nieuws meer erover, en ik een winkel heb ik hem ook nog niet verschijnen, is er iemand die weet wanneer die uitkomt of hoever ze er mee zijn?

Specs

Verwijderd

hij ligt toch al in de winkel? Heb vanmiddag nog gekeken en een nieuwe muis gekocht met 2 jaar garantie. Een cordless optical mouse was een optie maar te duur en maar een jaar garantie (hebben ze mij de V en D gezegd) een vriend van mij beweerde dat het drie jaar was dus heb ik deze vraag op tweakers gezegd zie mij topic [topic=376115/1/25]

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 14:59 schreef flierefluiter het volgende:
hij ligt toch al in de winkel? Heb vanmiddag nog gekeken en een nieuwe muis gekocht met 2 jaar garantie. Een cordless optical mouse was een optie maar te duur en maar een jaar garantie (hebben ze mij de V en D gezegd) een vriend van mij beweerde dat het drie jaar was dus heb ik deze vraag op tweakers gezegd zie mij topic [topic=376115/1/25]
Flierefluiter, wat hij bedoelt is een muis met een buro lader erbij, de modellen die op dit moment op de markt zijn hebben alleen maar batterijen.

Verwijderd

ok stom |:(

• pbregman
Op donderdag 10 januari 2002 15:00 schreef Britt het volgende:

[..]

Flierefluiter, wat hij bedoelt is een muis met een buro lader erbij, de modellen die op dit moment op de markt zijn hebben alleen maar batterijen.
precies, en ik wil niet met batterijen, zal je net zien, heb je hem ff hard nodig, batterijen leeg, dan nog liever niet draadloos!

Specs

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Deze muis is al uit en heet: Logitech MouseMan. Toen ik keek naar een nieuwe muis was deze al uitverkocht, 2 dagen nadat deze uitkwam(!).

Edit: stom, ook verkeerd gelezen: deze heeft ook batterijen.

Verwijderd

ik zag laatst in de advertentie van de BLOCK in utrecht zoon logitech muis voor een toen nog honderd gulden *D

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:07

Phydomir

Dennis

Trust heeft al wel zo'n muis. en een stuk goedkoper als die van Logitech....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• pbregman
Op donderdag 10 januari 2002 18:25 schreef Phydomir het volgende:
Trust heeft al wel zo'n muis. en een stuk goedkoper als die van Logitech....
Ik zoek alleen diegene van Logitech, trouwens is de precieze naam eigenlijk van die muis van Trust? dan kan ik eens kijken of dat echt is wat ik bedoel.

maar de voorkeur blijft uitgaan naar die van Logitech

Specs

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 31-07 19:51
in verschillende reclame bladen staan idd draadloze optische muizen met lader >:) ik heb zon sigma ding en hij doet het perfect geen last van latencies of gekke stressies oid. Nog een kewle feature als de (oplaadbare battarijen) bijna leeg zijn gaat me scrollwiel rood licht geven :D (geeft btw best kewl effect in het donker)

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Logitech heeft er niet een met lader, alleen een met batterijen (die van mij gaan zo ongeveer al 5 maanden mee :), nog steeds het eerste setje). Trust heeft er 1 die je moet opladen, maar gaat geloof ik nog geen 24 uur mee met opgeladen accu, dus ik zou nog even de logitech overwegen (zit meen ik 5 jaar garantie op zelfs (niet op de mijne ivm blauwe led mod :P))

[edit]hier staat het van de 5 jaar garantie http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/91[/edit]

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

Ik heb Logitech Optical Cordless Mouse,

Hij is echt wel aan te raden.. er zit aleen geen lader bij, je moet er effe nieuwe batterijen in doen en klaar is kees!

• pbregman
mja jongens, bedankt voor jullie replys over optical cordless muizen op batterijen.

Maar zo'n muis wil ik dus gewoon niet, om de 5 maanden batterijen moeten vervangen vind ik uberhaupt zwaar, zwaar klote.
Als ik dan net ff iets belangrijks moeten doen dan zijn altijd op dat soort momenten me batterijen leeg en heb ik g1 reserver in de buurt.

Dus reacties over eventuele datum dattie komt en of meldingen over dat er aan gewerkt wordt bij Logitech wil ik graag hebben.

Specs

Verwijderd

trust heeft zo al eentje
weet wel niet hoeveel ze kost en/of welke kwaliteit dit is
het gaat hier over de Ami Mouse 250SX Wireless Optical
dit is em

• pbregman
Op donderdag 10 januari 2002 23:43 schreef Scalle-- het volgende:
trust heeft zo al eentje
weet wel niet hoeveel ze kost en/of welke kwaliteit dit is
het gaat hier over de Ami Mouse 250SX Wireless Optical
dit is em
Das inderdaad het type muis waar ik naar op zoek ben, ziet er goed uit.

Nu alleen nog van logitech. :9~

Specs

Verwijderd

Cordless en optical sux.
Muis is dan veel te zwaar.
Of is deze dan lichter omdat je hem moet opladen ofzo?
Want anders is zon dingetje echt veeel te zwaar.
Pagina: 1