Ik heb een 2e hd waarop linux staat, deze wil ik voor windows gaan gebruiken, maar hoe moet ik em nou formateren als fat32?
linux fdisk starten, de partitie wissen en daarna windows starten, partitie aanmaken en formatteren. (windows 2000) of opstarten van w98 bootflop en fdisk'en en formatten.
KAn toch ook gewoon in dos fdisk opstarten? Volgens mij ziet hij hem dan nog steeds. WEetnie of het makkelijker is dan die van linux maar daar kan je ieg met een opstartdisk bijkomen.
Edit:
Je kan in XP ze ook verwijderen. Je gaat naar control panel -> adminastrative tools -> Computer Management -> disk management. Hier zit hij mijn linux partities wel als healthy(unknown partition). Volgens mij dan gewoon delete logical partition en dan een nieuwe aanmaken of ergens anders bijdouwen en klaar.
Edit:
Je kan in XP ze ook verwijderen. Je gaat naar control panel -> adminastrative tools -> Computer Management -> disk management. Hier zit hij mijn linux partities wel als healthy(unknown partition). Volgens mij dan gewoon delete logical partition en dan een nieuwe aanmaken of ergens anders bijdouwen en klaar.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Als mn windows xp em niet ziet denk ik ook niet dat dos em ziet, iig ik heb geen floppie drive in mn pc, dus die optie valt ook af...
Ik neem aan dat XP een partitie management tool heeft (net als W2K). Deze tool zou de disk moeten zien mits de disk correct is aangesloten.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Ikmoet sneller leren editenOp donderdag 10 januari 2002 15:02 schreef NiPeng het volgende:
Ik neem aan dat XP een partitie management tool heeft (net als W2K). Deze tool zou de disk moeten zien mits de disk correct is aangesloten.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Het is geen partitie het is een hele hdOp donderdag 10 januari 2002 15:02 schreef NiPeng het volgende:
Pagina: 1