Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
lees het o zo grote topicis door, is daar al lang een keer voorbij gekomen, zelfs vaker dan 1 x
[topic=332153/1/25]
[topic=332153/1/25]
Ja idd maar daar staan 2 verschillende verhalen in
1: het is het HOOFDNUMMER (
2: het is het nummer waarmee je in wilt bellen, en dat is in mijn geval NIET het hoofdnummer !
1: het is het HOOFDNUMMER (
2: het is het nummer waarmee je in wilt bellen, en dat is in mijn geval NIET het hoofdnummer !
Op woensdag 19 december 2001 21:33 schreef Kertje het volgende:
cli nummer is gewoon het nummer waarmee je internet
BTW ik heb het aangevraagd en als CLI nr het hoofd nummer op gegeven. ik ben op mijn werk en het andere nummer weet ik niet uit mijn hoofdOp donderdag 20 december 2001 14:47 schreef canalplus het volgende:
<knip>
3) CLI nr heb je maar één (normaal gesproken) en dat is je hoofnr.
<knip>
Verwijderd
ic, ik heb die lui toendertijd aan de telefoon gehad en het was het nr waarmee je internet, maar ik denk dat het weinig uitmaakt, als het maar een isdn aansluiting is. Als je het echt zeker wilt weten kun je beter ff zelf naar de gratis @work helpdesk bellen
zou jij voor mij het uitbellende nummer van je modem eens kunnen veranderen om te zien of het idd. op nummer gecontroleeerd word !?!?
Verwijderd
het wordt gecontroleerd. de hoofd msn is hier bepalend. niet een van de andere nummers die je opgeeft.
Verwijderd
Erg fijn zo'n helpdesk. Die horen juist dat soort vragen toch meteen duidelijk en zonder onzekerheden te kunnen beantwoorden.
Daar zijn ze voor.
Daar zijn ze voor.
Verwijderd
ja, mijn broerlief (xychix) kan de helpdesk weer es niet waarderen hoor... doen hun best om IT lekker te laten lopen, helpen zo veel ze kunnen, en als ze dan een x iets niet weten moet ie d'rect weer zeuren... nou ja, 't zal mij allemaal een zorg zijn verder, als ik binnenkort maar met 'm mee kan internetten via @work. Ik hoop dus dat jullie hem het aanvraagformulier goed hebben laten invullen
Pagina: 1