Toon posts:

Thumbnails vergroten in 1 pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site met thumbnails, het is de bedoeling dat ze op originele grootte worden weergegeven. Maar, wel in eenzelfde pagina. dwz. thumbnail 1t/m 30 in vergroot.html. zodat ik niet 30 pagina's hoef aan te maken.

Kan dit? en hoe?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:05
php?

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:07

crisp

Devver

Pixelated

js kan ook: naam van het plaatje meegeven met de URL; opvangen in je document mbv window.location.search, en dan mbv van document.write de body van je html schrijven

Intentionally left blank

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 14:46 schreef crisp het volgende:
js kan ook: naam van het plaatje meegeven met de URL; opvangen in je document mbv window.location.search, en dan mbv van document.write de body van je html schrijven
Als miscallaneous geen scriptkiddy is kan die hier weinig mee, zelfs verderbouwen op jou aanwijzingen wordt lastig.
doe het dan zo:
code:
1
2
3
4
5
<script language=javascript>
function popup()
       window.location.search
'enz.'
</script>

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:07

crisp

Devver

Pixelated

Op vrijdag 11 januari 2002 13:40 schreef Viviev het volgende:

[..]

Als miscallaneous geen scriptkiddy is kan die hier weinig mee, zelfs verderbouwen op jou aanwijzingen wordt lastig.
doe het dan zo:
code:
1
2
3
4
5
<script language=javascript>
function popup()
       window.location.search
'enz.'
</script>
Mee eens, maar dit is niet de plek voor scriptrequests.
Topicstarter heeft hier ook (nog) niet expliciet om gevraagd, en wat zijn script-skills zijn, daar kan ik nog niet over oordelen.
Daarbij heb ik voldoende aanwijzingen gegeven waarmee je het antwoord waarschijnlijk in de search zo'n 20 keer tegen zult komen. Daarmee voeg ik toch met mijn reply meer toe als de 2 replies boven mij.

Intentionally left blank

Verwijderd

is wel staaltje javascript hoor :z
Pagina: 1