Toon posts:

Muis heeft kuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb al 3 verschillende muisen geprobeerd. en geen enkele doet het normaal.
De muisen doen het wel op andere computers.

Ik heb de nuis bij de hardwarebeheer verwijderd en dat hielp ook niet.

Telkens als ik de muis beweeg hakkeld hij extreem!!

Het ergste is dat hij ook telkes op de linker en rechter muis drukt als je hem beweegt. De muisaanwijzer schiet ook constant naar de rechterhoek. Als het venster dus gemaximaliseerd is dan sluit hij hem af. Zwaar irritant en ik kan het niet verhelpen en raak hier nogal gefrusteerd van!!

Wie kan na deze analyse ( :P ) mij helpen?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het lijkt mij eerder dat windows aan het kloten is of een virus
scan je bak eens en anders formateer hem 's
en je check je spelling eens joh....

Tweakers Discord

Verwijderd

nnieuwe drivers

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe drivers voor een p/s2 muis??
dacht dat een beetje overbodig is.....

virus zou kunnen....
fromateren alleen omdat de muis niet goed wil functioneren is beetje stom. En het feit dat het de win2k server van werk is doen we dat ook maar niet.

ff scannen, wel raar als het zo is, word bijna nooit op die bak gewerkt. laat staan internetten of dowloaden. Dat en dat we nieuwste update van Mcafee hebben.

maar goed kan zijn. ff scannen

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 14:13 schreef Khaine het volgende:
Kheb al 3 verschillende muisen geprobeerd. en geen enkele doet het normaal.
Zeker dierendag overgeslagen, tja dan krijg je dat.

Muis in protest

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 14:35 schreef Mcart het volgende:

[..]

Zeker dierendag overgeslagen, tja dan krijg je dat.

Muis in protest
tis dat ik helemaal frustie ben anders had ik gelachen......

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 14:36 schreef Khaine het volgende:

[..]

tis dat ik helemaal frustie ben anders had ik gelachen......
Ohjee...toch niet te gespannen he.. relax have a kitcat, cat? mmm wordt mij steeds duidelijker van die muis...

Heb jij een kat thuis? Geen wonder dat ie in protest gaat telkens..

Verwijderd

Welke muizen heb je allemaal getest?? , misschien is de ps2/usb port waar je die muizen op aansluit wel naar de klote.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een normale ps/2 muis aangesloten (MS)
en 2 verschillende draadloze van logitch
(1 silveren en 1 witte) weet naam zo niet.

Wat wel zo is dat ik op 3 computers aangelsoten zit met 1 muis, keyboard en monitor, dmv een cybex switch ik zal een proberen om de muis gewoon op de bak aan te sluiten. Het keyboard funvtionerd wel goed. (gelukkig, moest er ook nog een bij komen ej, dan was ik binnen de korste keren ontslagen hehe....)

Verwijderd

Als het niet aan de muiZen zelf, een virus of de drivers ligt, zou ik zeggen dat het aan windows ligt. Maar aangezien win2k best wel stabiel is (en ik aanneem dat de muis wel gewerkt heeft) is dat ook vreemd.

Hardwarematig kan ook je port naar de klote zijn, maar dat is denk ik nog onwaarschijnlijker. (alhoewel mijn zusje het ooit heeft gepresteerd een ps2 stekkertje er een kwartslag gedraait (vanuit de goede stand gezien) er in heeft geduwd,..... alle pinnetjes als domino steentjes omgebogen :( )

Ik weet niet hoe geavanceerd die drie muizen zijn,.. maar ik zou ook eens proberem er de zo sipelst mogenlijke muis aan te hangen. Gewoon 2 knoppen geen scrollfuncties enz..

Als dat niet help,... opnieuw installeren,... veel succes :)

[edit]
help = helpt
[\edit]

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:06
ff virusscanner er over, mocht het niet helpen ff windows of welk os je ook hebt opnieuw installen

Verwijderd

Wat je ook nog kan proberen is een seriele muis installeren,... als je daar de ruimte voor hebt tenminste :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik kan me niet voorstellen dat je pc nieuw is, dus wanneer is je probleem ontstaan? Kijk eens even hoeveel procent van je processor in gebruik is, ook al lijkt het alsof het niks doet. Misschien heb je nmlk een trojaans paard binnengehaald, of is het seti@home of DPC die aan het klooien zijn. Het ligt iig niet aan de muis :P

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Was dus denk ik toch die sybex switch, kheb muis nu direct op de win2k server bak aangelsoten en hij doet het nu normaal.

Mischien dat het kabeltje dan kapot is dat van de sybex switch naar de bak gaat. Aan de port zelf zie ik namenlijk geen kuren.

Maar goed de andere 2 computers (1 grote server, 1 linux mailserver) hebben toch geen muis nodig. Dus dit als temp oplossing tot stagebegleider terug is....

Mijn dank is groot en die kitkat werkt wel :D
Pagina: 1