Toon posts:

[HDD] IBM IC35L060 Problemen again

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een groot probleem en vraag me ernstig af of het aan mij ligt . Misschien kunnen jullie mij er bij helpen.

Allereerst een stukje terug in de tijd : Ik kocht ongeveer 2 maanden geleden een nieuwe pc bij Gistron (dat ga ik nooit meer doen) Ik kocht daarbij dus een IBM HDD van het type IC35L060 , het scheen een prima HD te zijn en bovendien erg snel. Ik denk dat ik in totaal misschien 2 weken gewerkt heb met deze HD en op dat moment volgende er een crash . Gewoon tijdens het booten nix vinden in de bios en een piepend geluid dat zich telkens herhaalt.
Ik stuur de HD op naar IBM en krijg 2 weken later een nieuwe IB, van hetzelfde Type.

Ik installeer de HD correct en deze HD wordt niet gevonden in de bios , na allerlei jumpersettings en gepruts krijg ik het nog niet voor elkaar . Ik probeer de HD te installeren bij een vriend van mij en ook dat werkte niet. Ik stuur de HD opnieuw op met als Melding : " De HD wordt niet gevonden in de bios" . Ik krijg opnieuw na 2 weken de HD terug met als antwoord "de HD werkt prima". IK begin me dan toch wel redelijk te ergeren omdat ik ongeveer in mijn leven toch al gauw 30 hd's geinstalled heb en prima weet hoe dat moet. Ik druk de schijf in me kast en plots werkt ie WEL.

Vreemd maar goed , ik werk er precies 2 weken mee en je raadt het al , de HD crashed opnieuw . Weer dat piepende geluid en nix gevonden in de bios . Nou begin ik toch wel redelijk over de zeik te raken als je in totaal al 6 weken niet met je gloednieuwe 1.4 AMD kan werken :'(. Ik vraag me ernstig af of het nou aan mijn systeemconfiguratie ligt dat die HD's telkens crashen of dat het aan het type HD ligt?
Ik doe absoluut geen gekke dingen met mijn kast. Of ligt het misschien aan gistron ?

Om jullie te helpen geef ik hier mijn sys-specs

- IBM IC35L060 (HD)
- A7V266 (mobo)
- 1.4 AMD

als jullie meer moeten weten vraag het me maar :'(

Verwijderd

[topic=129518/1/25]