"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
ja ! dat heb ik ook gezien , ik zal het echt niet wetenOp donderdag 10 januari 2002 13:38 schreef Ener-G het volgende:
in het depot multiplayer level viel het me op dat een van die gasten _bovenop_ de flatgebouwen stond (dus niet bij dat allied geval maar aan de 'kant' van de axis)
how on earth kwam ie daar
Verwijderd
ik denk , dat ie net een spuit had gehad van medic , dan ben je een paar sec onsterfelijk , en dat op dat moment een airstrike kwam zodat ie helemaal naar boven werdt gelanceerd zonder dood te gaan...Op donderdag 10 januari 2002 13:38 schreef Ener-G het volgende:
in het depot multiplayer level viel het me op dat een van die gasten _bovenop_ de flatgebouwen stond (dus niet bij dat allied geval maar aan de 'kant' van de axis)
how on earth kwam ie daar
Verwijderd
deze server
Verwijderd
ik dacht dat het over een ander gebouw ? in ieder geval ik wel ...Op donderdag 10 januari 2002 14:08 schreef MaXxX het volgende:
Volg de Rode lijn en sprint bij de Gele Lijn en Jump. dit moet je een paar keer oefenen het zal je niet in 1x lukken of je moet wel heel veel geluk hebben. en als het niet lukt wil ik het wel is voor doen op [afbeelding]
http://maxxx.ath.cx/dft.php
Verwijderd
ik neem aan dat wat ik poste is wat jullie bedoelen ???Op donderdag 10 januari 2002 14:09 schreef arko19 het volgende:
[..]
ik dacht dat het over een ander gebouw ? in ieder geval ik wel ...
Verwijderd
ik heb het over het gebouw waar jij opstaat , hoe kom je daarOp donderdag 10 januari 2002 14:10 schreef MaXxX het volgende:
[..]
ik neem aan dat wat ik poste is wat jullie bedoelen ???
hmm ja dat was emOp donderdag 10 januari 2002 14:08 schreef MaXxX het volgende:
Volg de Rode lijn en sprint bij de Gele Lijn en Jump. dit moet je een paar keer oefenen het zal je niet in 1x lukken of je moet wel heel veel geluk hebben. en als het niet lukt wil ik het wel is voor doen op
deze server
[afbeelding]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
ja ik ookOp vrijdag 11 januari 2002 11:16 schreef Scorpion_88 het volgende:
k'heb het andere mensen al zien doen, maar ik ben er zelf nog niet in geslaagd. k'ben zo een keer of 5 naar beneden gedonderd.
is er nog een bepaald punt waar je precies moet springen, en is dat links of rechts op dat laatste 'vlak' waar je nog op kan lopen zonder dat je naar beneden glijdt?
Verwijderd
Je moet gewoon de sprint knop ingedrukt houden en rennen dat is haalbaar zonder te jumpenOp vrijdag 11 januari 2002 15:59 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
is er nog een bepaald punt waar je precies moet springen, en is dat links of rechts op dat laatste 'vlak' waar je nog op kan lopen zonder dat je naar beneden glijdt?
Verwijderd
soms als je axis bent dan is dat het startpunt waar je begintOp vrijdag 11 januari 2002 16:33 schreef -=Indigo=- het volgende:
Maar hoe kom je dan op dat balkon van dat huisje daarboven zeg maar. De enige weg die ik kan bedenken is door zo'n soort glijbaan naar boven lopen, maar die stopt op een gegeven moment, en dan moet ik nog een heel stuk omhoog, te hoog om te springen.
Verwijderd
Nog ff voor de duidelijkheid:
3 manieren om bij die rode lijn te komen:
1: spawnen in huisje bovenin als Axis
2: bij de anti-aircraft gun laat je iemand hurken voor die inkeping achter de gun. Dan spring je via die persoon op die muur.
3: bij de anti-aircraft gun spring je op de kist, daarvan op de gun en dan met een aanloop via de loop op de muur.
Punt 3 heb ik wel een paar keer iemand zien doen, maar dat lukt me niet.
Ik ga vanavond een RTCW server ff draaien, dan kan ik dat met die rode lijn eens een paar honderd keer proberen.
Daarna zit ik als Homer vast wel weer op XS4All RTCW 1 of 2...
hee cool ik ben Plutonium op XS4ALL, zit er vrij vaak 's avonds laat rond 11en/12enOp vrijdag 11 januari 2002 16:53 schreef daftpunk het volgende:
Verdomd, ik speel dit spel veel te veel. En ik kan er nog steeds niks van.
Nog ff voor de duidelijkheid:
3 manieren om bij die rode lijn te komen:
1: spawnen in huisje bovenin als Axis
2: bij de anti-aircraft gun laat je iemand hurken voor die inkeping achter de gun. Dan spring je via die persoon op die muur.
3: bij de anti-aircraft gun spring je op de kist, daarvan op de gun en dan met een aanloop via de loop op de muur.
Punt 3 heb ik wel een paar keer iemand zien doen, maar dat lukt me niet.
Ik ga vanavond een RTCW server ff draaien, dan kan ik dat met die rode lijn eens een paar honderd keer proberen.
Daarna zit ik als Homer vast wel weer op XS4All RTCW 1 of 2...
Naar de AA gun lopen
Op de krat die daar staat springen (Q3 kennis vereist)
Op AA gun springen
Naar de opening in de muur springen
Pad volgen, over die buizen en tada, op het balkon.
Ideaal bij lekker zonnig weer
EDIT: Net te laat, op die krat kun je alleen komen als je de juiste /com_maxfps hebt ingesteld. 125 is een veelgebruikte, ik gebruik 45 omdat mn pc 125 niet haalt
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Some things can not happen until they happen...
Verwijderd
ja maar gelukkig zijn die bugs niet echt handig te gebruikenOp vrijdag 11 januari 2002 17:57 schreef Soef het volgende:
Er zitten nog gigantisch veel van dat soort buggen in rtcw zoals unlimited HE met leuit en unlimited flame...en dan natuurlijk al die klim bugs...![]()
Vandaag komt patch 1.1 uit...Op vrijdag 11 januari 2002 17:57 schreef Soef het volgende:
Er zitten nog gigantisch veel van dat soort buggen in rtcw zoals unlimited HE met leuit en unlimited flame...en dan natuurlijk al die klim bugs...![]()
Verwijderd
is dat zo ??? COOLOp vrijdag 11 januari 2002 19:00 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
Vandaag komt patch 1.1 uit...