Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Tegenwoordig maakt men echter alleen nog maar gebruik van een combobox die deze twee combineert. Ik neem aan dat dit geen combobox is die je zelf moet programmeren.
Volgens mij bestaat dit component gewoon al ergens zodat ik 'm zo kan gebruiken. Nou wil ik dus weten of iemand weet waar ik die kan vinden?
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
De API calls vind ik persoonlijk netter, omdat dat weer een .ocx scheelt bij afleveren, maar de commondialog is voor niet-gevorderden (lees: n00bs) een stuk eenvoudiger
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Hi,
Alvast bedankt.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Zeur niet zo joh...Op donderdag 10 januari 2002 13:46 schreef dusty het volgende:
2 redenen waarom ik niet de oplossing geef:
En om dusty's antwoord wat aan te vullen: The Basics; Forum Survival Guide
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Persoon had het nog nooit gedaan tot 2 berichten geleden toen plaatse hij "hi," boven zijn bericht, en de vorige waar hij opeens "alvast bedankt" onder zette, en bij dit bericht opeens beiden.Op donderdag 10 januari 2002 13:49 schreef Gerco het volgende:
[..]
Zeur niet zo joh...
Back In Black!
Wat ben jij nou voor een zielige stakkerd.Op donderdag 10 januari 2002 13:46 schreef dusty het volgende:
2 redenen waarom ik niet de oplossing geef:
[..]
[..]
Waarom leef jij eigenlijk nog? stomme egoïst, te beroerd om iemand anders te helpen. Gelukkig dat er nog (andere) mensen zijn die niet zo lopen te zeiken en zieken.
Vindt zichzelf mans omdat ie beter kan programmeren dan iemand anders....MANSE GAST !! Respect voor jou.....vooral die principes die je er dan ook op nahoudt om iemand niet te antwoorden vanwege bepaalde stukken tekst in een bericht waar ie 't niet mee kan vinden heb ik errug veel respect voor!
Back In Black!
Hmmm muskien dat er meerdere mensen op dit account posten, waar iemand al niet mee kan zitten zeg....GET a LIFE !Op donderdag 10 januari 2002 13:52 schreef dusty het volgende:
[..]
Persoon had het nog nooit gedaan tot 2 berichten geleden toen plaatse hij "hi," boven zijn bericht, en de vorige waar hij opeens "alvast bedankt" onder zette, en bij dit bericht opeens beiden.
check je mail over een minuut of vijf.Op donderdag 10 januari 2002 14:00 schreef Nutcaze het volgende:
[..]
Hmmm muskien dat er meerdere mensen op dit account posten, waar iemand al niet mee kan zitten zeg....GET a LIFE !
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()