Mijn vraag: Is het mogelijk om een toetsenbord en een barcodescanner (veredeld toetsenbord) aan te sluiten op 1 PS/2 poortje. Zodat ik via een leuk programaatje barcodes in kan lezen. in wat voor een text programma ook
Hmm.. Ik weet wel dat je ps2-splitters hebt, maar die zijn over het algemeen bedoelt om een muis en toetsenbord tegelijk aan te sluiten.. (bijv. op een laptop met 1 ps2 poort!)
Maar het is misschien te proberen..
(aan de andere kant vrees ik dat het bios zoiets niet gaat slikken!)
Maar het is misschien te proberen..
(aan de andere kant vrees ik dat het bios zoiets niet gaat slikken!)
Heb je ook enig idee waar ik aan zo'n splitter kan komen ik moet trouwens ook van een com naar een PS/2 aansluiting is dat mogelijk?
PS/2 splitters moeten ze bij een beetje PC-boer wel hebben. Worden idd erg veel gebruikt voor laptops als mensen zowel een externe muis als een extern keyboard willen gebruiken.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik heb idd een ps/2 splitter maar als ik die ga gebruiken flipt mijn PC-tje behoorlijk door, dan doet alle hardware die ik er op heb aangesloten precies hetzelfde: NIETS!
Dus ik heb er niet al te goede ervaring mee helaas.
Maar ik wou dan ook 2 keyboards aansluiten, wie weet werkt andere combo's wel met dat splittertje. Ik heb dat nooit meer geprobeerd omdat dit het doel was van het splittertje.
Dus ik heb er niet al te goede ervaring mee helaas.
Maar ik wou dan ook 2 keyboards aansluiten, wie weet werkt andere combo's wel met dat splittertje. Ik heb dat nooit meer geprobeerd omdat dit het doel was van het splittertje.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook een verloop stekker kopen en lekker op je com poort gaan zitten......., heb je daar geen ellende meer mee. mot je wel even vrij poort opzoeken.
Pagina: 1