Toon posts:

Viper 2 alles eruit wat erin zit....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik richt deze topic op de mensen die echt ervaring met de Viper2 kaart van S3/diamond hebben, dus niet die KOOP EEN GEFORCE 2,3 OF MEER VAN DIE BULLSHIT !!! |:( :(.(want die heb ik al een)

IK weet dat veel mensen de Viper 2 een slechte kaart vinden, onder UnrealTournament kick ie wel ass maar bij andere 3D games niet.

Mijn vraag : Hoe kun je uit de Viper 2 alles halen wat erin zit kwa 3D, hierbij doel ik op divers, ervaringen van andere (ex)Viper 2 gebruikers en nog andere oplossingen en instellingen.

Ik weet dat de kaart al zo goed als dood is verklaart maar er zijn nog steeds mensen die ermee draaien.Zo kunnen we elkaar michien helpen om toch nog iets uit de kaart te halen.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
waterkoeling en dan overclocken ?

Verwijderd

Jammer ik kan je niet vertellen wat de link was. Maar ik kwam vorige week nog een site tegen die tot op heden drivers maakte voor de TNT2. Die site kwam ik niet tegen door naar TNT2 te zoeken, ik zocht iets HEEL ANDERS. Kweet niet meer wat, als ik het me herinner post ik het hier wel. Maar goed, die site had zelfs drivers voor XP dus het zit vast wel goed met de TNT2. Aan mn history heb ik ook nix want zondag is XP er weer kaal op gegaan :( . Nu weet je tenminste dat er hoop is voor je. Die site had aardig wat drivers. Zoeken zou ik zeggen.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op donderdag 10 januari 2002 13:13 schreef Jamez_Joint het volgende:
Jammer ik kan je niet vertellen wat de link was. Maar ik kwam vorige week nog een site tegen die tot op heden drivers maakte voor de TNT2. Die site kwam ik niet tegen door naar TNT2 te zoeken, ik zocht iets HEEL ANDERS. Kweet niet meer wat, als ik het me herinner post ik het hier wel. Maar goed, die site had zelfs drivers voor XP dus het zit vast wel goed met de TNT2. Aan mn history heb ik ook nix want zondag is XP er weer kaal op gegaan :( . Nu weet je tenminste dat er hoop is voor je. Die site had aardig wat drivers. Zoeken zou ik zeggen.
:? Viper2 is geen TNT2 maar een Savage2000 chipset :) Indeed, die viper in UT is idd wel lekker snel, maar voor andere 3d games :( Ho maar! Geeft allemaal beeldcorruptie etc. Welke drivers gebruiken jullie?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Viper2 != nvidia
Viper2 == S3
S3 == :r

TNT2 drivers heb je dus nix aan.

Ik gebruik op dit moment ook die kaart, en als je em verder wilt overclocken, kan je dat heel simpel doen met een voltmod. Neem een 220 Ohm (of als je durft een stapje lager) en soldeer die op de eerste twee pootjes van de voltageregulator (dat zwarte blokje met die 4 of 5 pinnen). Dit verhoogt het voltage van 2.0V naar 2.2V en zorgt ervoor dat je Viper2 weer wat verder kan.
Met de Viper2 op 160MHz geklokt en het geheugen op 190MHz haal ik in een Duron 900 @ 1096 en 512MB PC133 cas2 RAM een snelheid van 110-125 fps in UT :9

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31
nou je schroeft de kaart los en je haalt hem er helemaal uit

Verwijderd

na effe zoeken

http://sdnews.net/cgi-bin/Ultraboard/UltraBoard.pl

kijk daar eens rondt
http://sdn.fgn.com/ hier voor drivers

goed zoeken dan kom je er wel uit
mijn oude viper2 de heet best goed voor zijn generatie
Pagina: 1