cisco sem1 final toets

Pagina: 1
Acties:

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
binnen kort moet ik de final toets maken....

Nu vroeg ik mij af als die toets moeilijk is.
Daarom mijn vraag :

heeft iemand al cisco sem 1 final toest gemaakt??

en is die moeilijk? moet je er veel voor leren of is het zo dat je het nog us door leest en dan wel een goed cijfer haalt???

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

kzou het maar leren als ik jou was.... heb je er ook nog wat aan in sem 2+3, kheb zelf nu ook 1 al een paar maanden afgerond en af en toe nog eens aan het studeren in 2.

PS. sem1 had ik een score van 92. (oh ja je moet min. een 70 halen dat weet je hè ??)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

het is zeker niet eenvoudig
dus leren is wel aan te raden

Maar je hoeft helemaal geen score van 70 te halen.
Minimaal 50
alleen als je boven de 70 haalt kom je in aanmerking voor een cisco-certificaat..

Verwijderd

ik vond de final van sem1 eigelijk best gemakkelijk! ze gaan eigelijk nergens echt diep op in dus je hoeft er niet echt veel voor te leren.
het is niet verkeerd om de stof wel goed te kennen want je hebt het in semester 2 en 3 weer nodig.

• Adze
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 07:12

Adze

CCNP !

Sem 1? Wat is dat precies als ik vragen mag... Zijn dat die online seminars die gegeven worden door Cisco ?

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 13:35 schreef Adze15021979 het volgende:
Sem 1? Wat is dat precies als ik vragen mag... Zijn dat die online seminars die gegeven worden door Cisco ?
Zoiets wel ja..
Studenten kunnen (meestal via school) bij cisco inloggen om zo theorielessen te krijgen over netwerken..
Bij elkonderdeel hoort een toets en aan het einde krijg je de final (eindtoets)

Daarnaast krijg je in het 2e semester ook nog praktijklessen en een final praktijk over routers (eitje)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik heb mijn Semseter 1 certificaat..
daarna gekapt.. Netwerkbeheer vind ik zuigen..

• x-force
  • Laatst online: 05-01-2024
en ik MOET het doen van school en ik moet binnen kort die toest doen en ik vroeg het mij of dus dan hier maar even vragen.

dus wel goed leren maar niet heeeel moeilijk?

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

Verwijderd

Zoiets ja,

Maar ik raad wel aan alles goed door te nemen..

Suc6

Verwijderd

Stelt gheen bal voor dat semester1 !!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 14:41

JohnD

Bernd

semester 1 is enorm simpel. had ik 90 voor zonder te leren. 4 heb ik vorige week gehad. voor die zou ik maar leren als ik jou was. (bij ons is 70 trouwens pas een 6)

heb ook de practicum toets van 4 gedaan. OUCH!!!! volgende week beter. had niet goed geleerd.

de practicum toets van semester 2 is zeer simpel. zit een simulatie in de lesstof. als je dat goed kan uitvoeren is het een eitje.

trouwens heb je ook de tussentijdse toetsen gedaan? zo ja en je had ze voldoende dan hoef je niet te leren. die zijn moeilijker dan de final.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

Ik ben straks al sem. 3 sem 1 is gewoon een eitje!!!! :)

Another white boy in this movie? Damn!

• cool0
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Heb hem ook gedaan had 75! Ik had zoals ik gewoonlijk doe niet geleerd. Als je netwerk kennis goed is en je hebt alle andere 15 toetsen gemaakt dan die je die final zonder probs.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• cool0

cool0

Semester is is over het OSI model leer dat en je kan zo beetje heel die toets maken.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Ik moet hem strax ook gaan maken, moet nog ff voor maandag 5 hoofdstukken maken :(.

Trouwens, voor degene die nog in semester 1 zitten heb ik nog wel een site waar alle antwoorden opstaan. check hier maar. In het linker menutje.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ik heb sem1 zelfs gehaald dus zo moeilijk kan het niet zijn, mijn score was 83..............is gewoon vet uit je kop knalwerk en dan moet het lukken.....

suc6 :)

PIII 800@804 Mhz

• jordan2k
  • Laatst online: 16-08 12:52
Humor dit Ik moet het maandag ook maken :P (hoe zou dat toch komen dat iedereen binnekort cisco moet maken)

HEt is wel te doen maar leren is best wel handig ben nu h 12-13-14 aan het maken :) en zo nog eff H 15

• cool0

cool0

15 was wel irri daar had ik nog geen eens naar gekeken haalde dan ook niet en te hoog cijfer ervoor maar ja die cijfers tellen toch niet meej het gaat om je finale

• jordan2k
  • Laatst online: 16-08 12:52
Ze telen degelijk bij ons wel mee als cijfer voor het vak
:P

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik vond Sem1 meevallen. Maar het verschilt natuurlijk per persoon. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door lt_cmd_data op 25-05-2003 13:15 ]

• cool0

cool0

Ja en graag Semester 3& 4 ook en ook beide finals daarvan
:)

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op donderdag 10 januari 2002 15:56 schreef cool0 het volgende:
Ja en graag Semester 3& 4 ook en ook beide finals daarvan
:)
wat jullie nu doen is dus heeeeel dom, maar goed dat moeten jullie maar lekker zelf weten

Deze plek is te koop.

Pagina: 1