VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
PS. sem1 had ik een score van 92. (oh ja je moet min. een 70 halen dat weet je hè ??)
Deze plek is te koop.
Verwijderd
dus leren is wel aan te raden
Maar je hoeft helemaal geen score van 70 te halen.
Minimaal 50
alleen als je boven de 70 haalt kom je in aanmerking voor een cisco-certificaat..
Verwijderd
het is niet verkeerd om de stof wel goed te kennen want je hebt het in semester 2 en 3 weer nodig.
Verwijderd
Zoiets wel ja..Op donderdag 10 januari 2002 13:35 schreef Adze15021979 het volgende:
Sem 1? Wat is dat precies als ik vragen mag... Zijn dat die online seminars die gegeven worden door Cisco ?
Studenten kunnen (meestal via school) bij cisco inloggen om zo theorielessen te krijgen over netwerken..
Bij elkonderdeel hoort een toets en aan het einde krijg je de final (eindtoets)
Daarnaast krijg je in het 2e semester ook nog praktijklessen en een final praktijk over routers (eitje)
dus wel goed leren maar niet heeeel moeilijk?
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
heb ook de practicum toets van 4 gedaan. OUCH!!!! volgende week beter. had niet goed geleerd.
de practicum toets van semester 2 is zeer simpel. zit een simulatie in de lesstof. als je dat goed kan uitvoeren is het een eitje.
trouwens heb je ook de tussentijdse toetsen gedaan? zo ja en je had ze voldoende dan hoef je niet te leren. die zijn moeilijker dan de final.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Another white boy in this movie? Damn!
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Trouwens, voor degene die nog in semester 1 zitten heb ik nog wel een site waar alle antwoorden opstaan. check hier maar. In het linker menutje.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
suc6
PIII 800@804 Mhz
HEt is wel te doen maar leren is best wel handig ben nu h 12-13-14 aan het maken
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[ Voor 99% gewijzigd door lt_cmd_data op 25-05-2003 13:15 ]
wat jullie nu doen is dus heeeeel dom, maar goed dat moeten jullie maar lekker zelf wetenOp donderdag 10 januari 2002 15:56 schreef cool0 het volgende:
Ja en graag Semester 3& 4 ook en ook beide finals daarvan
Deze plek is te koop.