WTF?! Ging hier niet voor het record "move-mijn-topic-zo-snel-mogelijk-naar-een-plaats-waar-ik-niet-kan-komen-just-when-i'm-saying-hello". Wat een warm welkom had moeten worden voor Rexy en een mooie RexManning-day had kunnen zijn is nu een kouwe douche op zwarte donderdag geworden.
Ga jij nou maar lekker een nuttige bijdrage leveren aan het forum, dan is iedereen tevreden...
tja voorlopig mag je hier alleen techposts doenOp donderdag 10 januari 2002 12:55 schreef RexManning het volgende:
WTF?! Ging hier niet voor het record "move-mijn-topic-zo-snel-mogelijk-naar-een-plaats-waar-ik-niet-kan-komen-just-when-i'm-saying-hello". Wat een warm welkom had moeten worden voor Rexy en een mooie RexManning-day had kunnen zijn is nu een kouwe douche op zwarte donderdag geworden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik zweer plechtig in al mijn nederigheid mijn best te gaan doen.
Dan moet je een paar technische posts plegen.
Sjah... dan krijgen we elke dag weet ik het hoeveel van dat soort topics...
Vette pech, maar dat was nou niet echt een Techpost
. En startende users mogen alleen maar techposts plaatsen. Het in de eerste plaats een computerforum, als je lekker onzin wilt blaten, kan je beter naar http://forum.fok.nl gaan.
Vette pech, maar dat was nou niet echt een Techpost
Op donderdag 10 januari 2002 12:58 schreef RexManning het volgende:
sorry
Tijd voor een slotje
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Jongens toch 
RexManning: Je bent hier gekomen om over computers te praten en problemen op te lossen. Een geintje zoals dit mag wel hoor, maar nu is het wel een beetje leuk geweest
[sub] * Grrrrrene is een saaie lul he? ;-) [/sub]
RexManning: Je bent hier gekomen om over computers te praten en problemen op te lossen. Een geintje zoals dit mag wel hoor, maar nu is het wel een beetje leuk geweest
[sub] * Grrrrrene is een saaie lul he? ;-) [/sub]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()