XBL: theArthurrrr
Je doet iets verkeerd... Speel je met osp? Of gewoon baseq3? Ik zou als ik jou was sowieso met osp spelen en dan kan je een file maken waarin de maps staan die gespeeld moeten worden. (Kan btw ook met baseq3). Die file heet dan geloof ik iets van mapcycle.txt ofzo... Moet je maar ff zoeken 
Fragse!
Fragse!
Was ik maar rijk en niet zo knap...
\callvote gebruiken op de console?
Iedereen even stemmen en klaar.
(weet de mogelijke parameters niet uit m'n hoofd, maar als je gewoon \callvote intikt op te console, dan zie je ze).
Iedereen even stemmen en klaar.
(weet de mogelijke parameters niet uit m'n hoofd, maar als je gewoon \callvote intikt op te console, dan zie je ze).
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Ik speel denk ik baseq3 WTF is OSP ?Op donderdag 10 januari 2002 12:51 schreef Sjeik het volgende:
Je doet iets verkeerd... Speel je met osp? Of gewoon baseq3? Ik zou als ik jou was sowieso met osp spelen en dan kan je een file maken waarin de maps staan die gespeeld moeten worden. (Kan btw ook met baseq3). Die file heet dan geloof ik iets van mapcycle.txt ofzo... Moet je maar ff zoeken
Fragse!
Dus je moet een file editen om dat voor elkaar te krijgen?
XBL: theArthurrrr
Verwijderd
osp is een mod om q3 multiplayer beten te laten verlopen zeg maar...Op donderdag 10 januari 2002 15:37 schreef DeWaanzin het volgende:
[..]
Ik speel denk ik baseq3 WTF is OSP ?
Dus je moet een file editen om dat voor elkaar te krijgen?
je kunt dan timeouten als der dingen neit goed gaan je kunt enmey models instellen enz..
en je kunt via console /callvote map mapnaam
en je kunt in console /callvote map_cycle doen ofzo iets
Inderdaad erg leuk dat OSP maar een OSP server joinen is er niet bij.Als je geluk hebt kom je een OSP server binnen,verders niks als "invalid password" En seta password "" bovenin je .cfg zetten helpt ook niet.
Dan vindt ik Rocket Arena beter werken installeren en hobbelen met die geit.
Verwijderd
Als er invalid password staat moet je dus gewoon een passwoord invullen omdat die server dan vaak van een clan is of voor competities wordt gebruikt en mogen er alleen de lui opkomen die eropmoeten...Op donderdag 10 januari 2002 15:54 schreef NEWBIE het volgende:
Inderdaad erg leuk dat OSP maar een OSP server joinen is er niet bij.Als je geluk hebt kom je een OSP server binnen,verders niks als "invalid password" En seta password "" bovenin je .cfg zetten helpt ook niet.
als je een spatie in je nick hebt kom je ook niet op servers waar een pw opstaat
Pagina: 1