Ik heb een aantal scripts die ongeveer op dezelfde manier werken. Nou is na de laatste wijziging (blok code gekopieerd uit een ander script) ergens iets fout, maar ik kan niet vinden wat.
Ik kreeg deze foutmelding:
(2)No such file or directory: script not found or unable to stat: c:/program files/apache group/apache/cgi-bin/bg_image
Ook werd Perl niet afgesloten. (had op een gegeven moment 5x Perl draaien op de achtergrond)
PC gereboot, script niet veranderd, nog een keer geprobeerd.
Nu krijg ik deze foutmelding:
Use of uninitialized value in string eq at c:/program files/apache group/apache/cgi-bin/reageer2.pl line 100, <VF> line 10.
Deze melding wordt een aantal keer herhaald, waarbij de laatste regel-aanduiding (line 10) steeds met 2 wordt verhoogd. (na 30x toch maar gestopt)
Ook nu is Perl weer niet afgesloten.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Ik kreeg deze foutmelding:
(2)No such file or directory: script not found or unable to stat: c:/program files/apache group/apache/cgi-bin/bg_image
Ook werd Perl niet afgesloten. (had op een gegeven moment 5x Perl draaien op de achtergrond)
PC gereboot, script niet veranderd, nog een keer geprobeerd.
Nu krijg ik deze foutmelding:
Use of uninitialized value in string eq at c:/program files/apache group/apache/cgi-bin/reageer2.pl line 100, <VF> line 10.
Deze melding wordt een aantal keer herhaald, waarbij de laatste regel-aanduiding (line 10) steeds met 2 wordt verhoogd. (na 30x toch maar gestopt)
Ook nu is Perl weer niet afgesloten.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are