ervaring met de Logitech Z560

Pagina: 1
Acties:

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 19:57

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Is er iemand die dit setje speakers heeft of misschien weet waar ik ze kan kopen want ze staan niet in de pricewatch.
En is de performance echt zo goed???

-= Very annoying forum person =-

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 09:38

JT

VETAK y0

Op donderdag 10 januari 2002 12:13 schreef master_viper het volgende:
Is er iemand die dit setje speakers heeft of misschien weet waar ik ze kan kopen want ze staan niet in de pricewatch.
En is de performance echt zo goed???
Ik kan je een tip geven : vertrouw niet teveel op de reviews op het net. Zijn niet echt dat je zegt...um...van goede kwaliteit.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Kijk eens op www.tweakers.net

Daar is vandaag een review verschenen van de Z560.

Hij is uiteraard nog niet te koop in Nederland, omdat men hier altijd later is met releases want de producten komen voor 95% ofzo uit andere landen. Als je hem wilt kopen, raadzaam om de reviews eerst te lezen. Als Labtec (wat door Logitech is overgenomen) heeft meegewerkt aan de set geloof ik er heilig in dat het een prima set wordt ;)

Bovendien ziet hij er (net als de Altec Lansing 641) superstrak uit.

De prijs lag rond de 200 dollar. Dus in nederland wel denk zo van F450,- tot F600,-

Mja over die reviews heeft JT wel gelijk (goeiemiddag trouwens :) ). 3D Soundsurge maakt altijd wat reviews met uitgebreide tests etc. Maar als je meer van deze set wilt te weten komen moet je gewoon ff op www.tweakers.net kijken. Als je kunt iig zelf luisteren bij de winkels (bij goede pc shops moet dat gewoon kunnen, bij Dynabyte kan het. En die verkopen Labtec en Logitech dus moet lukken), weet je meteen hoe hard ze kunnen :)

Verwijderd

kan iemand me uitleggen waarom iemand die speakers wil hebben op zoek gaat naar speakers van Logitech? :)

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 15:27 schreef MrShaggy het volgende:
kan iemand me uitleggen waarom iemand die speakers wil hebben op zoek gaat naar speakers van Logitech? :)
Simpelweg omdat deze kwaliteit leveren voor niet te veel geld, lees de reviews maar!!!!!!!!!!!! 8-)

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ze staan inmiddels in de pricewatch. *D

Verwijderd

ik heb ze, en simpel weg WREED !!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20
beetje oude }:O , maar ik ben heel blij voor je ;)

Verwijderd

lol |:( |:(

Verwijderd

Ik heb ze ook en ze zijn wreed zolang ze werken.
Logitech heeft echt wel wat quality assurance problemen.
Mijn rear right werkte niet vanuit de doos en onlangs is de sub er ook mee gestopt.

Ga ze één van de dagen omwisselen in de winkel.

En schop idd geen oude topics.
Pagina: 1