[OC] Overklokken Asus P4T-F

Pagina: 1
Acties:

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:01
Ik ben bezig met het tunen van mijn ASUS P4T-F mainboard. Er zit een P4-1500 in. Ik heb het mainboard op 15x 110 gezet zodat de processor op 1650Mhz draait.

Hoever kan je met deze combinatie overklokken en heeft er nog iemand een goede tip (instellingen bios?)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Hier is weinig zinnigs over te zeggen, behalve dat je het gewoon moet gaan proberen. Het uiteindelijk overclock resultaat hangt af van een hele hoop faktoren.

Of je goed geheugen hebt of niet, wat voor koeling, en als je je fsb ver gaat verhogen kun je ook nog in problemen komen met je pci kaarten of je harddisken....

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:01
Dat is natuurlijk logisch maar ik hoopte dat iemand al wat ervaring had met het tweaken van deze combo... Ik ben meer bekend met m'n oude setje (zie sig).

Maar we gaan vol goede moed aan de slag!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
dat maakt nog steeds niet uit ...
da's het "vervelende" hagt ook van je core af...enzo.

ook van de andere hardware die je hebt, maar suc6 :)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.

Verwijderd

ik zie dat je fsb 115 is nu (qdr natuurlijk) dus voorlopig heb je geen probs met pci en vga ed (ciiw) mijn mobo loopt op 155 dus wat dat betreft ga je nog goed. het gaat echt om het ram en de proc en dat betekend dat je gewoon moet proberen
Pagina: 1