Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
ik denk niet dat dit een al te groot verschil zal gaan maken,
vooral omdat je hiermee alleen maar de warmte van je 3d kaart laat opstijgen naar boven waar toch niets zit,
het nadeel is weer dat de warmte van je proc ditmaal ook naar bovestijgt, tegen je 3d kaart aan,
denk dat het niet of niets zal uitmaken
vooral omdat je hiermee alleen maar de warmte van je 3d kaart laat opstijgen naar boven waar toch niets zit,
het nadeel is weer dat de warmte van je proc ditmaal ook naar bovestijgt, tegen je 3d kaart aan,
denk dat het niet of niets zal uitmaken
Kun je beter een desktop kast nemen. Daar staan alle kaarten netjes rechtop op hun kant. Dan komt de warmte nergens meer tegen aan
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Hmm, got a point there.
Zou inderdaad voor kaarten zonder fan een hele verbetering zijn lijkt me. Maar voor kaarten met fan lijkt me dat alle warme lucht wel weggeblazen wordt.
Zou inderdaad voor kaarten zonder fan een hele verbetering zijn lijkt me. Maar voor kaarten met fan lijkt me dat alle warme lucht wel weggeblazen wordt.
Als de airflow in je kast OK is, dan zal het niet veel uitmaken. Maar het moet desalniettemin eens worden uitgeprobeerd. Dan kunnen we tenminste vergelijken.
Forza Mucca!
De meeste koelers drukken de lucht ook tegen de koelblokken aan richting CPU/GPU dus wat dat betreft zal het niet veel uitmaken. Wellicht dat de kaart iets warmer zal worden maar zodra je een fan gebruikt zal het niet veel meer uitmaken. Het is in ieder geval leuk om eens te proberen (bij een passief gekoelde videokaart dan). Laat het ons maar weten zou ik zo zeggen.
Meh ...
Verwijderd
Er lopen op GoT wel mensen rond die dit daadwerkelijk hebben gedaan(inclusief cd-rom speler verkeerd om ingebouwd). Ook is er al een topic geweest over dit onderwerp, maar ben nu te lui om te searchen 
LOL, volgensmij moet ik mijn search manier dan is aanpassen
Dacht ik is een origineel topic te hebben.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
die kasten zijn er ook
dat is de WTX standaard
dat is de WTX standaard
ik zeg: WTX
edit:
Volgende keer ff lezen het topic
Volgende keer ff lezen het topic
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Pagina: 1