Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort Utwente rekening?

Pagina: 1
Acties:

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 23:49
Heeft iemand hier een telfort abbo via de UT? zo ja heb jij al ooit een rekening ontvangen? volgens het contract moet je nl. eens per maand een rekening krijgen maar ik heb nog nooit een rekening gehad, en ik ik heb geen zin om zometeen in een keer een heel hoog bedrag te moete betalen.

Verwijderd

bel anders even de klantenservice :)

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je hebt dat ding nog maar nauwelijks een maand als het goed is (ik nog niet eens in elk geval), dus lijkt me logisch dat je niks hebt gehad

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
wil je even je mond houden >:)

Verwijderd

Nope geen rekening, laten we dat maar lekker zo houden :P

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 11:59 schreef Yo-L het volgende:
Je hebt dat ding nog maar nauwelijks een maand als het goed is (ik nog niet eens in elk geval), dus lijkt me logisch dat je niks hebt gehad
NAUWELIJKS een maand!??! Ik heb dat ding sinds eind oktober al, dus ik had al lange een rekening moeten hebben. Wel vaag ja, maarja, boeien :)

• RexManning
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-11 11:03
Had een vriend van me ook. Bel ze maar. Die rekening kwam bij hem pas na een half jaar. willen ze toch ineens duizend pieken binnen een maand van je hebben.

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 13:38 schreef RexManning het volgende:
Had een vriend van me ook. Bel ze maar. Die rekening kwam bij hem pas na een half jaar. willen ze toch ineens duizend pieken binnen een maand van je hebben.
Dan maak je toch even een 'accrual' :P

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hehe, meneer wouters...
Op donderdag 10 januari 2002 13:39 schreef 208 het volgende:

[..]

Dan maak je toch even een 'accrual' :P

Verwijderd

Ik heb gelukkig ook nog steeds geen rekening ontvangen maar ik bel ook niet zoveel. Wel vervelend voor mensen die veel bellen die zouden wel eens rood kunnen komen te staan als de rekening van een aantal maanden af wordt geschreven.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat noem je toch een I-O-U (I Owe You) ??

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 10:50

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Telfort is idd een RAMP in dat soort dingen, ook zonder dat Utwente id .. :)

vaak w88 ze echt maanden en dan komt alles in een keer. Erg handig maar niet heus.

verder weten ze met bijv. een clarity 180 abonnement die 180 gulden beltegoed op elke rekening van een andere post af te trekken..

Telfort: Over het netwerk ben ik goed tevreden, over de administratie duidelijk NIET>
Pagina: 1