Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ANS - Webgoeroe?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Wat in hemelsnaam staat zoiets in ANS als sticky topic te doen?
Lijkt wel erg veel op vriendjespolitiek.
Heb't even gelezen en heeft zelfs geen enkel raakvlak met ANS dus als iemand effe kan uitleggen waarom het daar staat..
IS ondertss al 4 stickies daar.. beetje teveel van't goeie naar mijn mening.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Stond eerst ook al in P&W.

Ik snap het ook niet helemaal idd. :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Poohbeer.
Dat draadje is in overleg met de crew geplaatst. Dat overleg heeft al plaats gevonden voordat ik uberhaupt mod werd.
Na plaatsing van het draadje bleek dat er ook afspraken waren voor hetmoen naar ANS.
Ik heb aangegeven dat ik het niet zag zitten om draadje over het hele forum te moven, en zag ook niet waarom ij in ANS most staan.

Omdat er al het e.e.a. geregeld was en verwachtingen geschept waren heb ik als tussenoplossing het sticky verzonnen.
Deze zal er tot a.s. zaterdag staan. Ik ben ht ook niet helemaal eens met hoe het loopt, maar dat kun je IMHO niet gebruiken om gedane afsrpaken te ontkrachten.

Mochten er nu mensen denke, he dat ga ik dus ook ff regelen. Be my guest. Geen enkel probleem.
Echter wel voor ANS/NT , want dit is een eenmalig iets.
Niet vanwege vriendjes politiek or whatever, maar juist vanwege dit soort reactie, en mijn mening over het plaatsen van zulke draadjes.

Als je meer vragen hebt, klim ff in de ICQ , babbelen we er ff verder over.

Tijd voor een nieuwe sig..

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op donderdag 10 januari 2002 11:54 schreef Nielsz het volgende:
Stond eerst ook al in P&W.

Ik snap het ook niet helemaal idd. :(
en later ook in W&G :(
mijn mening hierover moge duidelijk zijn :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
thx koffie, jij wist dus ook van niks :)

Kunnen diegene die de afspraak wel hebben gemaakt de logica hierachter eens verduidelijken? Want nu krijg je een boel gezeik van waarom hij wel en ik niet.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35
een eenmalig iets ook nog eens, dus alle anderen die zoiets willen gaan doen (of iets vergelijkbaars) die hebben al helemaaaal geen kans op die aandacht omdat mensen werven al sinds het begin van GoT niet mag, en dat is geen vriendjespolitiek?

We spend our years as a tale that is told

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nogmaals, de afspraak as er al voordat ik mod werd.
Ik wist er pas van toen het draadje al bestond.
Ik zeg ook niet dat het voor GoT eenmalig is, ik zeg dat ik het als Mod iig niet meer toelaat in mijn fora.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Taattaarattaaa.... hoor ik daar hoefgetrappel? Hoor ik daar gehinnik en het geluid van klapperend metaal? ... Jawel, het is, het is.... De moraalridder.

Wat een ontzettend kinderachtig gezeur allemaal weer, sorry hoor. Dit is zoals; Juf: "zij mogen het wel, maar wij mogen het niet :'("

Ik erger me steeds meer en meer aan het gezeur van een aantal users over beslissingen die worden gemaakt door de crew. Niets is goed, en als er wat gebeurt is het nog niet goed.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 13:09 schreef Gordijnstok iets.
Volgens mij kun je als mod/admin zijnde niet aan elke user zijn wens voldoen.
Als je het ene wel toelaat en het andere niet (ook al is het voor één keer), dan onstaan er altijd meningsverschillen

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Op donderdag 10 januari 2002 13:09 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik erger me steeds meer en meer aan het gezeur van een aantal users over beslissingen die worden gemaakt door de crew. Niets is goed, en als er wat gebeurt is het nog niet goed.
*ook* :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Een groepje vaste en behulpzame GoTters is druk beziggeweest om een leuke/nuttige (non-profit) site op te zetten... daar hebben ze inmiddels al heel wat uurtjes tijd ingestopt en dan zou het altijd leuk zijn als je ook wat aandacht krijgt bij je doelgroep.

Er is toen netjes in overleg met ons besloten dat we wel wat aandacht wilden geven aan die site, juist omdat hier hun doelgroep zit en hun site wel eens nuttig voor die mensen kon zijn :) of dat ook zo is mag ieder voor zich bepalen, we geven er alleen wat aandacht aan.

Overigens is dit echt niet het eerste project wat op deze manier middels GoT van de grond komt. Phusion.nl, Digitale Culture, Sitechecks.nl enz., het zijn allemaal projecten opgezet door users, puur voor de fun en geen van allen zijn ze op geld uit.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik heel deze thread weer een manier om uit te zijn om ons maar weer in de zeik te zetten, het enige wat wij doen is een beetje goodwill tonen richting de echte behulpzame user!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op donderdag 10 januari 2002 13:21 vergat Tom webcontest te noemen:
Het illustere project webcontest natuurlijk niet te vergeten. Volgens mij is een zeker niet verder door mij te noemen modje nog steeds bezig met de pre-develop fase.

Is er al ergens een preview beschikbaar, met al het moois dat deze site gaat bevatten??

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 13:09 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik denk dat je hier vrij goed onder woorden brengt, wat ik als bemiddelaar aan frustratie onder de crew opmerk. De crew doet zijn uiterste best om het forum voor *iedereen* leuk te houden, maar in plaats van dat de inspanningen worden gewaardeerd, is er keer op keer een lading kritiek.

Soms opbouwend, en dergelijke kritiek is uiteraard van harte welkom. Maar helaas is het vaak 13-in-een-dozijn kritiek. De essentie iedere keer hetzelfde.

Hoe moeilijk het misschien te geloven is, de crew doet écht zijn best om er voor iedereen wat leuks van te maken. Als er niets gebeurt is het niet goed, als er wel wat gebeurt is het niet goed, als het anders aangepakt wordt is het niet goed... op een gegeven moment is het op.

• Oefening
  • Niet online
Ach, ik kan er niet echt mee zitten. Sitechecks, tweaktown, fotosoep, webcontest en web-con werden ook allemaal toegelaten. Daarnaast wordt er constant verwezen (spam) naar phusion, digital culture, xangadix' verstandig kleurgebruik, enz. Zolang het in de categorie "van GoT, voor GoT" valt kan ik er niet echt mee zitten hoor. Vaak voegen ze alleen maar waarde toe aan het forum.

Ik bedoel, je hoort ook niemand klagen als er het zoveelste topic over statbar, winbar, got msn, trillian, onno's search of de tweakers gallery door de makers wordt geopend.

Anyways, ik vind ook niet dat je dit zomaar af kan doen als "wat een gezeik weer". Daar wek je alleen maar irritaties mee op.

• Tom
  • Niet online

Tom

Toevoeging: ikzelf sta altijd weer te kijken als er users zijn die (meestal in samenwerking met andere users die ze hier leren kennen) zoiets opzetten, puur voor de fun zonder dat ze op geld uitzijn. Wat is er nou mooier dan een forum waar users samen met elkaar een leuk project opzetten? Wat doen wij dan verkeerd door daar aandacht aan te geven?

En waarom keuren bezoekers als bijv. Gordijnstok (die hier wel behulpzaam is richting andere bezoekers!), om maar even iemand te noemen die hier replied, zoiets wel goed, behalve een aantal users die een manier zoeken om ons maar weer de schuld te kunnen geven?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 10 januari 2002 13:27 schreef nelis het volgende:
Ach, ik kan er niet echt mee zitten. Sitechecks, tweaktown, fotosoep, webcontest en web-con werden ook allemaal toegelaten. Daarnaast wordt er constant verwezen (spam) naar phusion, digital culture, xangadix' verstandig kleurgebruik, enz. Zolang het in de categorie "van GoT, voor GoT" valt kan ik er niet echt mee zitten hoor. Vaak voegen ze alleen maar waarde toe aan het forum.

Ik bedoel, je hoort ook niemand klagen als er het zoveelste topic over statbar, winbar, got msn, trillian, onno's search of de tweakers gallery door de makers wordt geopend.
Precies, vind zoiets wel een goede toevoeging en het is gewoon nuttig. En op een leuke niet commerciele manier.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 10 januari 2002 13:25 schreef cutter het volgende:

[..]

Het illustere project webcontest natuurlijk niet te vergeten. Volgens mij is een zeker niet verder door mij te noemen modje nog steeds bezig met de pre-develop fase.

Is er al ergens een preview beschikbaar, met al het moois dat deze site gaat bevatten??
Pest die jongen nou niet zo, hij is echt al een heel eind hoor >:)

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 13:32 schreef Tom het volgende:

[..]

Pest die jongen nou niet zo, hij is echt al een heel eind hoor >:)
Rofl, laatst zei hij zelfs nog dat hij niet meer wist wat hij met het domein moest gaan doen :D >:)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 10 januari 2002 13:34 schreef nelis het volgende:

[..]

Rofl, laatst zei hij zelfs nog dat hij niet meer wist wat hij met het domein moest gaan doen :D >:)
Dat zijn geheime speciale marketingmethodes om jullie naar dat domein te lokken met inschrijfformulier, snap dat dan :o ;) :+

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op donderdag 10 januari 2002 13:35 schreef Tom het volgende:

[..]

Dat zijn geheime speciale marketingmethodes om jullie naar dat domein te lokken met inschrijfformulier, snap dat dan :o ;) :+
Nu moet ik als jurist toch echt ingrijpen Tom: weet je dat dit soort praktijken in strijd zijn met de 1 september in werking getreedde Wet Bescherming Persoonsregistraties. :+

* cutter is nooit te beroerd om ff een grote knuppel het spreekwoordelijke hoenderhok in te gooien

• Dutchman!
Oeh ja natuurlijk Gordijnstok, ga jij je maar lekker publiek ergeren aan het feit dat je geen mod bent.

Maar daar gaat het hier niet over.

Er zijn diverse mensen geweest die hier op GoT in het verleden wilden zoeken naar medewerkers voor hun onderneming of het bedrijf waar ze werkten. Dit is in alle gevallen met een slot beantwoord, mede in overeenstemming met de algemene faq.

Honderden zoniet duizenden forummembers hier aanwezig hebben een persoonlijke website of werken met een groepje aan een site uit hobby of commerciele overwegingen. Al deze tweakers mogen in ieder geval GEEN reclame maken voor hun site. Zij mogen GEEN mensen vragen om mee te helpen aan hun site. Zij mogen geen mensen uitnodigen om eens een kijkje te nemen, met uitzondering van de diverse signature en homepage mogelijkheden. Enigerlij verzoek in de deze trand wordt in verreweg de meeste gevallen beantwoord met de strijdkreet spam.

Al deze GoTtende tweakers zijn trots op hun site. Al deze sites kunnen nuttig zijn, of mooi zijn, of leuk zijn. Zij hebben er ALLEMAAL heel wat uurtjes in gestopt en verdienen ALLEMAAL wat aandacht van de doelgroep. Maar nee, dat krijgen ze niet.

Met een paar uitzonderingen natuurlijk. Want deze heren krijgen niet alleen de toestemming om een mooi wervend artikel voor hun "non-profit" site te bouwen, maar het wordt modjes ook nog eens verplicht een sticky-topic in hun forum te gooien die naar het wervingsverhaal verwijst. Is dat eerlijk? Is het interessant of hun project 'beter' is dat dan van al die andere tweakers? Nee. Natuurlijk niet.

Als je ook maar enig idee hebt over het reguleren van gedrag op een forum dan voorkom je dit soort uitzonderingen. Om met de sociologie te spreken: er bestaan naast elkaar een officiele moraal, die algemeen bekend is (de faq), en een officieuze moraal die mensen, zonder het van elkaar te weten, ieder voor zich onderschrijven en waar ze naar handelen. Als de faq A zegt en de werkelijkheid B dan kan er maar een comclusie zijn: spammen mag. Mensen werven mag. Ok, als je dat voor ogen hebt: ga zo door. Als je een stroom van 'ik zoek:..' en 'click hier' topics wil voorkomen kan je dit soort dingen beter gewoon NIET doen.

Weet je wat mij nou echt irriteert? Iedere vorm van commentaar afdoen als aanval op zus, of zeiken op zo. Lekker makkelijk. Hoef je er niet over na te denken he.

Verwijderd

Pardon? Dat ik er zo op reageer heeft niets te maken met het feit dat ik hier geen moderator ben. Staat het er in dikke letters onder "Ik wil graag mod worden dus plaats ik deze reply".. dacht het niet, dus hou je ongenuanceerde meningen maar voor je.

Daarintegen is mijn mening niet ongenuanceerde, sterker nog, het is gewoon een feit dat er bepaalde personen hier op het forum hun tijd liever besteden aan het bemoeien met crew en management zaken, en het zeiken op de crew in plaats van het helpen van de users.

Het zou me niets verbazen als deze groep als startpagina in hun browser http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/15 heeft staan.
Weet je wat mij nou echt irriteert? Iedere vorm van commentaar afdoen als aanval op zus, of zeiken op zo. Lekker makkelijk. Hoef je er niet over na te denken he.
Wil het niet dat bepaalde personen 75% van hun aanwezigheid op GoT besteden met het geven van dit commentaar. Een keertje commentaar ok, maar meer als 75% commentaar doe ik, maar ook de crew blijkbaar, af als zeiken en onnodige bemoeizucht van deze users.

Bouw je eigen forum met je eigen regels als je het er niet mee eens bent, open een sectie Lieve Adjes, en ga vervolgens op jezelf lopen mekkeren, maar ga je niet continue bemoeien met zaken waar de crew voor is. Als ze graag hadden gewild dat er met hun zaken werd bemoeid hadden ze wel contact met je opgezocht.

Overigens is er wel degelijk een verschil tussen topics over "mijn homepage" en topics over projecten speciaal bedoeld voor de doelgroep. Ga je bijv. ook moeilijk doen over het topic van de codebase in Programming & Webscripting? Heel toevallig is dit ook "spam" wil het niet dat deze jongens druk bezig zijn de users van GoT te voorzien van een tool waar al tijden vraag naar was.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 10 januari 2002 15:12 schreef Dutchman! het volgende:
Als je ook maar enig idee hebt over het reguleren van gedrag op een forum dan voorkom je dit soort uitzonderingen.
Het is geen uitzondering, in W&G is het vrij normaal dat sites met opmerkelijke graphics of effecten (of wat dan ook) gepost worden. Je hebt gelijk dat regelrechte spam op slot gaat, heel normaal. Verschil is dat die lui het doen voor het aantal bezoekers, terwijl de nadruk bij de eerder genoemde groep vooral op behulpzaamheid ligt... of denk je dat bijv. Mastermind die Tweakergallery gemaakt heeft om even flink wat bezoekers te scoren?

Ik zie van jou trouwens opmerkelijk weinig posts in W&G, dus vraag me af of je uberhaubt weet hoe alles het er daar een beetje aantoe gaat. Wel opmerkelijk, dat juist de mensen die je nooit in W&G/P&W ziet hier komen klagen.

• Dutchman!
Eerst staat er dat het een eenmalig iets is, en nu is het ineens geen uizondering. :P

Jullie halen een paar dingen door elkaar. Klagen? Wie? Ik? Ik kom in LA, ik zie een topic, lees het, bekijk waar het over gaat en geef mijn mening. Dat ik niet vaak in W&G kom is een van de slechtste argumenten denkbaar om mijn post als gezeik af te doen.

Zelf ben ik volledig voor het gedogen van vele zaken. Een codebase, een galary, allemaal leuk. Zelfs met een sitechecks.nl heb ik geen enkel probleem, hoewel daar de grens tussen 'leuke service' en 'potentieel commercieel project' al een stuk dichter benaderd wordt. Bij het huidige project 'webgoeroe' wordt er een portal opgezet voor de professionals op het gebied van webmedia, gedeeltelijk in concurrentie met een ons welbekende afdeling op GoT. Dat dit als hobbysite zonder winstoogmerk gebeurd acht ik ZEER onwaarschijnlijk. De steun die dit project krijgt via een sticky topic acht ik in vergelijking met de andere sites buitensporig hoog.

Kortom: ik zie iets wat in mijn ogen FOUT zit, en daar zeg ik dan wat van. Als je er problemen mee hebt dat ik mijn mening geef, dan "bouw (je maar) je eigen forum met je eigen regels >:) "

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:22 schreef Dutchman! het volgende:
Dat ik niet vaak in W&G kom is een van de slechtste argumenten denkbaar om mijn post als gezeik af te doen.
Zeker wel. In W&G zijn de forums en de manier van modden totaal anders als die van de andere fora op GoT. Om een gedegen mening te geven over de beslissing van de mods zul je toch wel met enige regelmaat in W&G hetzij ANS komen.

Als je hier niet tot nauwelijks komt zie ik voor jou geen reden om je te bemoeien met een discussie over een topic welke jij niet te zien krijgt in een forum waar je niet komt. Dan is dat alleenmaar bemoeizucht in mijn ogen.
Bij het huidige project 'webgoeroe' wordt er een portal opgezet voor de professionals op het gebied van webmedia, gedeeltelijk in concurrentie met een ons welbekende afdeling op GoT.
Moet ik je teleurstellen, dit gebeurt namelijk in samenwerking. Of mag samenwerking ook niet meer van jou?
Dat dit als hobbysite zonder winstoogmerk gebeurd acht ik ZEER onwaarschijnlijk. De steun die dit project krijgt via een sticky topic acht ik in vergelijking met de andere sites buitensporig hoog.
Er bestaan ook niet-geldwolven. Beetje paranoia van je om meteen te denken dat er uit winstbejag aan de site wordt gesleuteld.
Kortom: ik zie iets wat in mijn hogen FOUT zit, en daar zeg ik dan wat van. Als je er problemen mee hebt dat ik mijn mening geef, dan "bouw (je maar) je eigen forum met je eigen regels >:) "
Kom uit je kleine wereldje vent, denk is eventjes na! Als zelfs de crew zich irriteert aan het mateloze gemekker, en gezemel dan is er toch iets niet goed.

Dan maak ik de vergelijking dat je als werknemer bij zegmaarwat CMG gaat werken. De directie ergert zich gedurende een hele poos aan jou, en geeft dit aan in een gesprek. Wat doe jij vervolgens, jij pakt uit je tas een velletje A4'tjes met daarop het verzoek aan de directie om dan maar ontslag te nemen of een ander bedrijf te starten.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

The Source (van webgoeroe) had iets minder kritiek verwacht (liefst natuurlijk niets, maarja)

Hij heeft mij dan ook gevraagd die sticky in ANS direct weg te halen. En Webgoeroe wil met hun bedoelingen (absoluut) geen problemen op GoT veroorzaken.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 10 januari 2002 16:22 schreef Dutchman! het volgende:
Zelfs met een sitechecks.nl heb ik geen enkel probleem, hoewel daar de grens tussen 'leuke service' en 'potentieel commercieel project' al een stuk dichter benaderd wordt.
Sitechecks.nl is helemaal niet commercieel, sterker nog, het heeft geld gekost. Het gaat maar om een paar tientjes, maar het is alles behalve commercieel. De hosting wordt gesponsord, als tegenprestatie staat er een klein icoontje rechts in de balk. Domein is van eigen geld betaald. Verder is heel Sitechecks.nl bannerloos, met als uitzondering de beginpagina. Daar staat een banner naar een ander project, Digital Culture, welke onderdeel is van Phusion. Ook dat is een non-profit project van een W&G bezoeker. Banner staat er puur om een beetje bekendheid te geven aan D.C., en omdat ze in de toekomst ook willen teruglinken.

• Dutchman!
---
Kortom: ik zie iets wat in mijn hogen FOUT zit, en daar zeg ik dan wat van. Als je er problemen mee hebt dat ik mijn mening geef, dan "bouw (je maar) je eigen forum met je eigen regels [img]<http://gathering.tweakers.net/global/smileys/devil.gif>[/img] "
---
Kom uit je kleine wereldje vent, denk is eventjes na! Als zelfs de crew zich irriteert aan het mateloze gemekker, en gezemel dan is er toch iets niet goed.
Dat zei ik ook niet tegen de crew, dat zeg ik specifiek tegen jou Gordijnstok, had je moeten snappen omdat je mij exact hetzelfde meedeelde. (in die post waar je me een zeikert noemt die niets aan dit forum heeft bij te dragen buiten wat LA postjes)

En trouwens, als 'de crew' zich irriteert aan mijn 'mateloze gemekker' dan komen ze dat maar mooi tegen mij zeggen, met naam aub en niet als 'een bepaalde gebruiker'. Dan mogen ze, als ze die mening hebben, daar natuurlijk wel een zooi goede argumenten en voorbeelden bij hebben. Daar hebben ze jou helemaal niet voor nodig om zoiets te melden.
Op donderdag 10 januari 2002 16:36 schreef Gordijnstok het volgende:
Om een gedegen mening te geven over de beslissing van de mods zul je toch wel met enige regelmaat in W&G hetzij ANS komen.
Om een mening te vormen over een beleidsbeslissing hoef je echt niet zelf betrokken te zijn. Ik loop trouwens al een tijdje rond op dit forum en een beschuldiging van onbekendheid danwel bemoeizucht beschouw ik als een persoonlijke belediging.
Er bestaan ook niet-geldwolven. Beetje paranoia van je om meteen te denken dat er uit winstbejag aan de site wordt gesleuteld.
Er is een wereld van verschil tussen winstbejag en winst-oogmerk. Niet ieder woord hoeft aan haar-kloverij te worden onderworpen IMO.
Moet ik je teleurstellen, dit gebeurt namelijk in samenwerking. Of mag samenwerking ook niet meer van jou?
Stond er niet bij. En dat samenwerking niet mag heb ik nooit gezegd. Leg me geen woorden in de mond, flamertje.

• Dutchman!
Op donderdag 10 januari 2002 16:44 schreef Tom het volgende:

[..]

Sitechecks.nl is helemaal niet commercieel, sterker nog, het heeft geld gekost. Het gaat maar om een paar tientjes, maar het is alles behalve commercieel. De hosting wordt gesponsord, als tegenprestatie staat er een klein icoontje rechts in de balk. Domein is van eigen geld betaald. Verder is heel Sitechecks.nl bannerloos, met als uitzondering de beginpagina. Daar staat een banner naar een ander project, Digital Culture, welke onderdeel is van Phusion. Ook dat is een non-profit project van een W&G bezoeker. Banner staat er puur om een beetje bekendheid te geven aan D.C., en omdat ze in de toekomst ook willen teruglinken.
Das mooi :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als jullie beiden es ophouden met het "gezeur" ?

Verwijderd

Wanneer gaat Webgoeroe haar virtuele deuren eigenlijk openen? Ik las ergens dat dat allang gebeurt had moeten zijn, dus vandaar...

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:36
Op donderdag 10 januari 2002 18:24 schreef FizGig het volgende:
Wanneer gaat Webgoeroe haar virtuele deuren eigenlijk openen? Ik las ergens dat dat allang gebeurt had moeten zijn, dus vandaar...
Je kunt tot 12 januari je GoT of T.net naam claimen, daarna is registratie voor iedereen open, zo lees ik. Dus dan lijkt het me logisch dat ze op 12 jan. open gaan.

Verwijderd

hmm, akkoord. Logisch vind ik het niet, en al helemaal een pre-registratie, maar toch. 12 januari, plak 't op m'n scherm. dank je!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 18:51 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Je kunt tot 12 januari je GoT of T.net naam claimen, daarna is registratie voor iedereen open, zo lees ik. Dus dan lijkt het me logisch dat ze op 12 jan. open gaan.
Ik heb even met The Source gepraat, en ik kreeg niet echt de indruk dat ze overmorgen al gaan openen...

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:36
Op donderdag 10 januari 2002 19:28 schreef Zef het volgende:

[..]

Ik heb even met The Source gepraat, en ik kreeg niet echt de indruk dat ze overmorgen al gaan openen...
Jammer ;(

Verwijderd

Geduld is een schone zaak. Beter goed open dan half open ;)
Pagina: 1