Toon posts:

Wat is het hier een saaie boel geworden

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht, kom ik kijk weer eens een keertje bij Tweakers. Vroeger kwam ik hier iedere dag kijken en had je hele discussies over de race met AT en weet ik veel wat. Was altijd leuk om te lezen en incidenteel leuk om te posten. Nu zie ik alleen nog maar results van allerlei vage competities. Beetje een saaie boel als je het mij vraagt. Anyway, er zullen wel mensen tevreden mee zijn anders zou er mee gevarieerd gepost worden. Succes ermee en keep on grazing (RC5)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

met je 7 posts in 1,5 jaar heb je daar zelf ook niet echt aan bijgedragen :P

Join TeamBVD!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Dan heb je zeker nog niet gekeken naar Genome@Home. We zijn daar flink in gevecht met een paar "Knights who refuse to say It! It! It!"

En het gaat er aan beide kanten hard aan toe. Helaas staan zij nog wel voor ons, zowel in de daily output als in team total.

Dus saai zou ik het niet willen noemen.

BTW. HEEEEEELP!!! }:O

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sja. Dat krijg je als je ruled in HET grootste Dnet gebeuren (RC5 dus }:O)
Ik denk dat veel discussies van de andere discussies zich op subteamfora afspelen :?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:50

scorpionv

This space for rent

Je weet ws niet wat de diverse competities inhouden? RC5 en ECCp zijn inderdaad wat saai geworden, weinig gevaar voor de 1e plaats. Maar Genome en Folding zijn nog lang niet gewonnen, evenals Seti en Think. Dan heb je nog een wat andersoortig project, EcologyFund, en daar hebben we ook nog veel kliks nodig.

Leuke extra's:

Genome: taunten met de KWSN
Folding: Cowtrek
ECCp: Toeters vs Rammelaars

Verder hebben zowel ECCp en Folding 'enhanced KoW stats', zodat je jezelf ook terug kunt zien zonder 10 weken te sparen.

Voor chat hebben we IRC.

En er zal vast nog meer leuks zijn. Wie vult aan?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik ben blij dat het hier niet meer zo levendig is als vroeger. Gaat een stuk beter met mijn studie sindsdien :P

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Op donderdag 10 januari 2002 11:54 schreef stokkie het volgende:
Sja. Dat krijg je als je ruled in HET grootste Dnet gebeuren (RC5 dus }:O)
Ik denk dat veel discussies van de andere discussies zich op subteamfora afspelen :?
Hoe kom je erbij ;)

Maar met in een paar gevallen een koppositie te hebben ja dan wordt het ook rustiger.

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Het is inderdaad wel waar dat het wat rustiger is geworden. Maar dat heeft ook te maken met dat b.v. ECCp nu ook veilig staat, en Folding ook gewoon keihard stijgt, zodat je niet in een groot gevecht zit met een team, maar je er gewoon na zoveel dagen voorbij gaat.
CowTrek is trouwens een stille dood gestorven.
En zelf heb ik het de laatste tijd gigantisch druk zodat ikzelf niet veel achtergrondinfo en info over de concurrenten kan posten in de DPCH's (Dat duurt zeker nog heel deze maand, tot aan de beurs)

Maar, je hoeft je niet in te houden hoor. Als je wilt mag je best het forum wat opleven met zinnige discussies, en achtergrond info.

KoW }:O

Verwijderd

ik vind het wel jammer, een jaar teug was er idd meer actie om de hitparades heen, want nu is het idd een verzameling met scorelijsten.

en ja ik heb ook niet zo veel gepost, maar lees wel erg veel en post eigenlijk alleen als ons sub-team weer een mijlpaaltje haalt.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Volgens mij zitten ook veel discussie's en vooral vragen tegenwoordig in de hitparade's. Ook zijn er zoveel verschillende projecten met even zoveel hitparades zodat de andere topics niet zo opvallen.
Wel jammer trouwens dat CowTrek niet meer is.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Cowtrek had natuurlijk vooral betrekking op het inhalen van Team Picard. En die zijn allang ingehaald. Volgens mij zijn er nog wel andere projecten waar ze boven ons staan (staan ze bij SETI niet vlak boven ons?).

Maar om op het geneuzel van Baas door te gaan. Het is hier minder gezellig als je niet enthousiast met de projecten meedoet. 1 stapje in forum 5 levert alleen maar één lange rij hitparades op en die zijn voor de infrequente bezoeker niet echt uitnodigend denk ik.

Maar tja, wat doe je eraan? Nou gewoon meer pc's assimileren :P

Dus Baas, regel dat ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vermaak me hier, en in mijn subteam nog steeds erg goed.

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 11:48 schreef Baas het volgende:
Vroeger kwam ik hier iedere dag kijken en had je hele discussies....
Vroeger is dus maximaal 1,5 jaar geleden gezien je profiel? Dan heb je met 7 posts daar inderdaad niet veel aan bijgedragen zoals Blimmel al zei lijkt me...
Nu zie ik alleen nog maar results van allerlei vage competities...
VAGE competities zeg je..vager dan RC5 bedoel je? Misschien wordt het tijd dat je je er weer 's een beetje in verdiept, en dan zul je zien dat er juist voor ieder wat wils te vinden is...
Beetje een saaie boel als je het mij vraagt. Anyway, er zullen wel mensen tevreden mee zijn anders zou er mee gevarieerd gepost worden. Succes ermee en keep on grazing (RC5)
Hmm, we vroegen het je niet, en voor wat betreft de gevarieerde posts gevuld met discussies, die zijn nu afzonderlijk dagelijks in de desbetreffende DPCH's van de verscheidene VAGE competities te vinden. De rest van het Dutch Power Cows forum wordt met opzet schoon gehouden van discussie's.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Het is inderdaad wel zo dat er soms alleen maar bij de aktieve topics DPCH's staan. Dit wil niet zeggen dat het allemaal minder is geworden want er wordt nu niet voor iedere scheet een topic geopend maar in de DPCH's gepost.

DPC is ook zo groot geworden dat er nu gewoon bij de subteams zelf veel gepost wordt want ieder subteam heeft toch ook een forum/site/chatroom etc etc of is dat alleen bij ons :+ ;)
Veel members vragen het meestal aan de crew van het subteam ipv een posting hier. Dat is tenminste mijn ervaring van de laatste paar weken/maanden :)

Oh en saai is het hier niet echt want als ik kijk waarvoor ik hier altijd kwam dan kan ik daarvoor blijven komen want dat zijn de DPCH's om daarin te posten en andere teams uit te dagen e.d.

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 13:12 schreef WildThang het volgende:
De rest van het Dutch Power Cows forum wordt met opzet schoon gehouden van discussie's.
En DAT vinden wij ook wel 's jammer. Als leden van buitenlandse teams ons hier een keer komen 'taunten' worden we verzocht om daar zo min mogelijk aparte topics voor te openen, dus naar alle redelijkheid vind ik dat dit draadje ook gesloten moet worden.

Waarom vind ik dat? Omdat het openlijk 'taunten' van andere teamleden op dit Forum mijns inziens positieve reclame is en neigt tot het meer assimileren van nieuwe leden danwel hardware, wat dus zinvol is, en toch wordt het vaak niet op prijs gesteld.

Deze discussie komt op mij over als zijnde zinloos en dus eerder negatieve reclame en zou dus zeker niet op prijs moeten worden gesteld.

Verwijderd

BTW...

Leuk heh, Baas....discussieren :) Behalve dan het feit dat dit nergens over gaat moet het je toch een beetje aan vroeger doen denken... :P

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Saai is het zeker niet, alleen wel wat beter georganiseerd. Veel van de informatie waarover discussies vaak gingen is nu gemakkelijk terug te vinden in een FAQ.

Verder gaat het gewoon goed! Ik heb heel kort aan RC5 meegedaan, maar sinds DPC daar op 1 staat en waarschijnlijk zal blijven staan tot in de eeuwigheid doe ik aan OGR. Daar is het nog steeds spannend namelijk.

With the light in our eyes, it's hard to see.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op donderdag 10 januari 2002 13:12 schreef WildThang het volgende:

[..]

Vroeger is dus maximaal 1,5 jaar geleden gezien je profiel? Dan heb je met 7 posts daar inderdaad niet veel aan bijgedragen zoals Blimmel al zei lijkt me...
[..]

VAGE competities zeg je..vager dan RC5 bedoel je? Misschien wordt het tijd dat je je er weer 's een beetje in verdiept, en dan zul je zien dat er juist voor ieder wat wils te vinden is...
[..]

Bedankt voor je reactie wild ding. Vroeger (idd 1,5 jaar geleden) was er hier meer te beleven voor de doorsnee bezoeker (ik dus).

Je kan trouwens ook genieten van een forum zonder al te veel te posten. Er zijn uiteraard altijd mierenneukers die daar een punt van willen maken op het moment dat je wel reageert maar dat neem ik dan wel op de koop toe. :Z

Er was vroeger (1,5 jaar en 1 minuut geleden) slechts 1 project (RC5) en het forum ging over van alles en nog wat. Nu zijn er veel projecten en houden jullie ongetwijfeld hemelbestormende discussies van een ongekend hoog humoristisch en intellectueel niveau maar ik doe niet mee aan al die projecten en heb dus ook geen binding met die draadjes op het forum.

Ik zal me eens verdiepen in een paar van die vage projecten en bij mijn nieuwe baan een PC-tje er op inzetten. Dan kom ik iedere dag in het betreffende draadje kijken en verwacht ik speciaal door jou vermaakt te worden (je maakt nu trouwens al een goede start) :)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 13:36 schreef Baas een heleboel plus deze alinea:
Ik zal me eens verdiepen in een paar van die vage projecten en bij mijn nieuwe baan een PC-tje er op inzetten. Dan kom ik iedere dag in het betreffende draadje kijken en verwacht ik speciaal door jou vermaakt te worden (je maakt nu trouwens al een goede start)
Je bent van harte welkom, en schroom vooral niet je verder te verdiepen in onze diverse misschien voor sommigen op het eerste oog 'vage' projecten (waarbij wij je natuurlijk graag van dienst zijn). En één of meerdere }:O 'en in een door jou te kiezen project zal je kijk op onze projecten zeker een stuk ophelderen.

Voor wat betreft de vermakelijkheid ben ik blij je tot nu toe naar tevredenheid van dienst te zijn geweest, en wie weet heb ik het geluk om je in de toekomst, indien je keuze op het project valt waarvoor ik mij het meeste inzet natuurlijk (ik kan nou eenmaal niet in alle draadjes actief zijn), nog vaker op zulks een wijze te mogen vermaken :)

Glad to be of your assistance, future }:O :P

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard niets dan goeds en vriendelijks bedoeld. :) Ik reageerde een beetje geprikkeld mede door die rare reactie van ene Mobster ergens bovenin het draadje.

Anyway, ik hoop binnen nu en 2 maanden van baan te wisselen en kan het uiteraard niet nalaten om zowel bij mijn oude als nieuwe baas wat PC's te laten draaien. RC5 heeft zijn beste tijd wel gehad. Waar hebben we het als DPC moeilijk op dit moment? Dan ga ik daar wel meehelpen.

Verwijderd

Afgaande op jouw persoonlijkheid en kiezende voor een project dat zeker wat extra hulp kan gebruiken zou ik in jouw geval kiezen voor Genome. Er is daar op dit moment een erg leuke strijd met een buitenlands team genaamd de KWSN (Knights who say Ni!) die echter steeds weer op voorsprong weten te komen.

Ikzelf beleef erg veel plezier aan Seti, met name omdat wijzelf daar binnen DPC op de nummer 3 positie verkeren :)

Ik denk dat je het beste kan kijken naar wat voor jou belangerijk is, oftewel het nut van het project waar je aan mee gaat doen, danwel de reacties in de DPCH's van het desbetreffende project (gezien je voorkeur voor 'discussies').

Ik wens je veel succes met het maken van de voor jou juiste keuze (tenzij je geen keuze wilt maken en gewoon aan meerdere projekten mee wilt doen natuurlijk :) ), en laat het verder aan ieder ander over om te proberen je binnen te halen voor het projekt dat hun geschikt voor je vinden :P

Mijn gevoel zegt me dat onze wegen zich hoe dan ook wel weer zullen kruisen >:)

• Stoomboot
  • Laatst online: 29-04 14:37
Hmm op IRC wordt het anders steeds drukker, en dan vooral in de kanaaltjes van bepaalde subteams die ik niet mag opnoemen ;)

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Op donderdag 10 januari 2002 11:52 schreef blimmel het volgende:
met je 7 posts in 1,5 jaar heb je daar zelf ook niet echt aan bijgedragen :P
misschien dat BC2/BC3 hier een bijdrage aan hebben, niet zo snel conclusies trekken...

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ach het sluiten van draadjes is altijd makkelijk en het 'uitlokken' van een discussie ook ;)

Maar inderdaad Baas, kijk eens rond en lees een beetje over het nut van elk project. Je hebt ondertussen je oude SETI-account ook aan DPC gedoneerd en ik heb ondertussen al een aantal projecten uitgeprobeerd voor iedereen. Ook eventueel voor Smoeldriaan en El_Tonio... :)

Maar inderdaad, ga eens in een Genome@Home hitparade kijken en zoek naar een linkje over de KWSN (van Monthy Python). Die mannen zit echt in jouw straat en Pjabber, Erceewee en Cow_Tipping kunnen iemand met jouw Engels wel gebruiken.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Gezellig is verschoven naar de diverse sites van subteams..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Op donderdag 10 januari 2002 14:13 schreef Stoomboot het volgende:
Hmm op IRC wordt het anders steeds drukker, en dan vooral in de kanaaltjes van bepaalde subteams die ik niet mag opnoemen ;)
aars ;)

• MeneerKrab
Op donderdag 10 januari 2002 17:01 schreef Scraper het volgende:

[..]

aars ;)
dan zal ik daar eens kijken vanavond.

Maar dat is ook zo, na WAN kwam ik pas echt actief bij dpc en toen was de chat nog lekker druk, maar nu is het een beetje errug veel afgenomen vind ik. Maar daarnaast is het in de subteams weer juist drukker geworden, aan de hand van eigen channel statistieken.

Verwijderd

Zeker op subteam fora is het hardstikke druk
Ik kan er zo een paar opnoemen (wat niet mag en ik niet doe)

Het heef took zo z'n charme vind ik..

Ik vind het wel jammer dat je eigenlijk alleen maar DPCH's ziet...

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Misschien is de gehele DPC-machine te efficient geworden... :)

Bij elk nieuw project spreken we minstens een klein woordje mee en het project is nog maar net begonnen of er zijn al overzichtelijke DPC stats gebrouwen...

Nieuwe leden melden zich vanzelf netjes waar dit hoort en worden 99% van de gevallen vriendelijk en helder te woord gestaan... En die 1% die verkeerd terecht komt wordt vanzelf hiernaartoe doorverwezen...

In dat opzicht zou je kunnen stellen dat het 'saaier' worden van DPC juist een symptoom van succes is...

Ik heb bij mezelf moeten constateren dat ik naast DPC (het enige forum dat ik vroeger actief las) nu ook Overclocking en Casemodding ben gaan lezen om de tijd te doden :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• DSmarty
  • Niet online
Gezelligheid dien je zelf te creeeren :)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 19:28 schreef DSmarty het volgende:
Gezelligheid dien je zelf te creeeren :)
Ah... DSmarty gaat weer een rondje geven jongens!!! Let op :+ :+

• MeneerKrab
Op donderdag 10 januari 2002 19:55 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

Ah... DSmarty gaat weer een rondje geven jongens!!! Let op :+ :+
daar dacht ik net aan ik wou al quoten BIER!!! voor iedereen :)

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

LOL Er werd gesuggereerd dat het hier niet meer gezellig was :)

Toch gelukt Baas, mijn complimenten :)

Nu moet ik helaas weer gaan.. mn }:O loopt nog ergens in de wei, en moet nodig weer s de stallen in...

MoooHHH

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• DSmarty
  • Niet online
Hehe, bij een volgende, te organiseren, DPC-meeting geef ik een rondje (Mits het aantal personen "handelbaar" blijft, wat tot nu toe altijd geweest is) }:O

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Op donderdag 10 januari 2002 22:54 schreef DSmarty het volgende:
Hehe, bij een volgende, te organiseren, DPC-meeting geef ik een rondje (Mits het aantal personen "handelbaar" blijft, wat tot nu toe altijd geweest is) }:O
Gheghe, dan ga ik er toch eens over na denken om de volgende keer te komen als het niet te ver weg is ;)

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op donderdag 10 januari 2002 23:04 schreef Witlof het volgende:

[..]

Gheghe, dan ga ik er toch eens over na denken om de volgende keer te komen als het niet te ver weg is ;)
Binnenkort gaan wij (TFS) weer een feest geven in het Eindhovense, net als vorige jaar gaat dit in de tramstraat (max 250 bezoekers) plaatsvinden, je bent van harte welkom een pilsje te komen drinken Witlof

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Inderdaad staat het forum voor 95% gevuld met DPCH's. Dat valt niet te ontkennen, maar binnen de DPCH's worden toch af en toe behoorlijke threads gebouwd die vroeger als aparte topics naar boven kwamen. Een groot voordeel daarvan is dat er feitelijk 8 subforums verstopt zitten in de 8 DPCH's, waardoor de discussies plaatsvinden binnen het bijbehorende project. Nadeel is dat je de "gezelligheid pas ziet als je de DPCH's opent" en dat gezamenlijke strijd met bijvoorbeeld teams als TA, KWSN, S@NL, ARS en dergelijke die ook in meerdere projecten meespelen, een beetje uit het zicht raakt.

Toch zijn de DPCH's hetgene waar de meeste DPCers voor gaan: een plaatsje in de stats en DPC op één.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op donderdag 10 januari 2002 11:48 schreef Baas het volgende:
Ik dacht, kom ik kijk weer eens een keertje bij Tweakers. Vroeger kwam ik hier iedere dag kijken en had je hele discussies over de race met AT en weet ik veel wat. Was altijd leuk om te lezen en incidenteel leuk om te posten. Nu zie ik alleen nog maar results van allerlei vage competities. Beetje een saaie boel als je het mij vraagt. Anyway, er zullen wel mensen tevreden mee zijn anders zou er mee gevarieerd gepost worden. Succes ermee en keep on grazing (RC5)
Ik ben het met je eens, als je alleen RC5 doet is er weinig meer te beleven op het forum }:O

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 10:50 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, als je alleen RC5 doet is er weinig meer te beleven op het forum }:O
Ik ga maar eens meedoen aan een nieuwe project denk ik. Ik heb iets gehoord ove The Knights Who Say Ni. Dat spreekt me wel aan, een beetje verbaal matten met een andere club. :)

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 11:24 schreef Baas het volgende:

[..]

Ik ga maar eens meedoen aan een nieuwe project denk ik. Ik heb iets gehoord ove The Knights Who Say Ni. Dat spreekt me wel aan, een beetje verbaal matten met een andere club. :)
Kijk dat is nu weer mooi om te horen bij G@H kunnen we wel wat hulp gebruiken. Welkom alvast :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Op vrijdag 11 januari 2002 11:24 schreef Baas het volgende:

[..]

Moet je dit maar eens bekijken, vooral de posts waar het woord Kow in voorkomt >:)

http://www.mastersage.com/kwsnubb/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=3

Welkom bij G@H trouwens, alle hulp is welkom.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Voor de duidelijkheid, het gaat daar dan niet over mij ;), maar over de DPC koeien in het algemeen :P
Pagina: 1