Verwijderd
Voor welke programmeertaal?
De meeste editors met syntax highlighting voorkomen al dat je een hoop moet zoeken.
De meeste editors met syntax highlighting voorkomen al dat je een hoop moet zoeken.
iddOp donderdag 10 januari 2002 11:52 schreef Grum_ het volgende:
je hebt ide's die ze zelf 'syncen' maar een beetje netjes indenten doet toch ook wonderen ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| {
{
{
}
}
{
{
}
{
{
}
}
}
} |
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
of je went jezelf aan om bij de sluitende accolade er even wat commentaar bij te zetten...
maaar ik bedenk me net dat dat geen antwoord op je vraag is
maaruh UltraEdit is m'n eigen favorietje.... CTRL+B en hij zoekt de bijbehorende accolade voor je
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| for (i = 0 ; i < 10; i++)
{
dooWhop();
if(scoobyDoo)
{
while(readingFlintsones)
{
case CLOSED:
enterCave();
if (cave==empty && echo == goed)
{
schreeuw();
}//end if
break;
default:
haveFun();
}//end while
}//end if
}//end for |
maaar ik bedenk me net dat dat geen antwoord op je vraag is
maaruh UltraEdit is m'n eigen favorietje.... CTRL+B en hij zoekt de bijbehorende accolade voor je
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
weetje hoeveel je daar extra bij na moet denken man ?
(vergeet dan niet extra tikken)
in m'n huidige projectje heb ik ~7500 regels code waarvan er ~600 een single } zijn
dan zou ik dus (on average) 9 tekens extra moeten tikken wat dan ~5400 tekens zou zijn wat vervolgens bijna 3% van m'n totale source code zou zijn 
Waste-o-space ?
(daarnaast als je bij/op een {[( staat in vim en je drukt op '%' dan spring je naar de bij behorende )]}
in m'n huidige projectje heb ik ~7500 regels code waarvan er ~600 een single } zijn
Waste-o-space ?
ik vond dit ook wel aardig..
weet niet welke prog taal dit nog maar had..
code:
1
2
3
4
| if blablabla then ... ... endif |
weet niet welke prog taal dit nog maar had..
Grum_
: vim das op *nix....ik ga feen tip voor windhoos systeempjes
omdat ik er van uit ging dat iemand op die op *nix werkt zulke vragen niet stelt...noi btw
: vim das op *nix....ik ga feen tip voor windhoos systeempjes
Blown past falling sands
Op donderdag 10 januari 2002 12:12 schreef Apie! het volgende:
Grum_
: vim das op *nix....ik ga feen tip voor windhoos systeempjesomdat ik er van uit ging dat iemand op die op *nix werkt zulke vragen niet stelt...noi btw
wat ook wel werkt, is als je meteen 2 accolades neerzet ( {} ), dan de cursor eentje naar links en dan beginnen te typen. Op die manier heb je nooit te weinig/teveel accolades. Maar syntax highlighting is naast mijn tip (die er gewoon voor zorgt dat het NOOIT meer fout gaat, hoewel het er wel even lelijk uit gaat zien, dat moet je achteraf dan weer netjes indenten) ook tijdens het proggen fijn....aanrader!
ach...in een volgend leven lach je er om!
Grum_:Op donderdag 10 januari 2002 12:14 schreef Alarmnummer het volgende:
en nu in het nederlands?
vim das op unixsystemen....ik gaf een tip voor windhoos systeempjes omdat ik er van uit ging dat iemand op die op unixsystemen werkt zulke vragen niet stelt... No Offense Intended By The Way
voor verdere vertaling: babelfish
Blown past falling sands
alleen op *nix ?Op donderdag 10 januari 2002 12:12 schreef Apie! het volgende:
Grum_
: vim das op *nix....ik ga feen tip voor windhoos systeempjesomdat ik er van uit ging dat iemand op die op *nix werkt zulke vragen niet stelt...noi btw
en even voor de 'vernederlandsing'
Grum_: vim das op *nix (red. unix/linux) .... ik gaf een tip voor windhoos systeempjesomdat ik er van uit ging dat iemand op die op *nix werkt zulke vragen niet stelt ... noi btw (red. WHUIH!?
)
unix...linux das 1 pot nat voor mij 
maar was "WHUIH!?"
maar was "WHUIH!?"
Blown past falling sands
Pagina: 1