Toon posts:

CHELLO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn chello kabel verbinding is al een paar weken klote. Ik kom niet boven de 26 kB uit. In het begin was dit nog 190 kB. Ik zit in de regio Spijkenisse. Mijn HUB is HUB RTD25. Hebben meer mensen problemen???

Verwijderd

postcode plz

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik was gisteren nog bij mijn vriendin in Spijkenisse, en daar haalde ik om 23 uur (ik ging kijken hoe laat de bussen volgende ochtend gingen) gewoon 130 k/s. Dat was trouwens 3207WG (Maaswijk). De ping was alleen zwaar beroerd, soms 600ms

Maar chello is de laatste tijd idd behoorlijk brak. Bij mij in R'dam is het huilen (3071AR, 30k/s)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Pff, lees FOK eens, zielig.....beetje rare draad daar op frontpage, maar daar kun je je antwoord uit halen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn postcode is 3205 VE (waterland)
Ik haal 185 m/s Dit heb ik gemeten via norton internet security. Bij www.mordax.nl haal ik tussen de 20 kB en 26 kB downloadsnelheid.

Verwijderd

Als hij echt opeens traag is en overal blijft, en bij andere in de buurt is hij snel. Kun je de stekker van je kabelmodem eruit trekken, 5 minuten wachten en er weer in.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op donderdag 10 januari 2002 11:33 schreef Chellosupport het volgende:
postcode plz
Hey chellosupport ook op de gathering?

Gezellie! Wanneer kom je ff naar HP?

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 11:29 schreef foxthevos het volgende:
Mijn chello kabel verbinding is al een paar weken klote. Ik kom niet boven de 26 kB uit. In het begin was dit nog 190 kB. Ik zit in de regio Spijkenisse. Mijn HUB is HUB RTD25. Hebben meer mensen problemen???
Tja my bad Foxy......zeg ik dat je Chello moet kiezen omdat hij zo rete snel is(was). Zie je ineens dat alles bagger gaat, bij mij gaat het ook wat minder nu gemiddeld 100 kB/s.

Maar bij deze....SOLLY *D

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 12:16 schreef The_Tzar het volgende:
Als hij echt opeens traag is en overal blijft, en bij andere in de buurt is hij snel. Kun je de stekker van je kabelmodem eruit trekken, 5 minuten wachten en er weer in.
Ja idd, moet je eens proberen FoxtheVos!!!
Doe ik ook weleens, had ik vergeten te zeggen....ehmz...haha.....3 weken geleden toen het zo langzaam ging....WUAHAHAHAHAHA.....SOLLY

Verwijderd

Topicstarter
Dank je faan!!! Zal nog een keer naar je luisteren.

Maar helaas. Dit werkt ook niet! VB brieven genoeg om te sturen, tel. probeer ik niet eens meer. Moet denk ik maar hopen dat het ooit weer beter wordt.

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Op donderdag 10 januari 2002 12:10 schreef foxthevos het volgende:
Ik haal 185 m/s
Da's snel, dat is 666 kilometer per uur :P!
Pagina: 1