Het wordt vaak 'belooft' op sites waar je MP3/CD Spelers kan kopen, dat de firmware upgraded kan worden.
IVM opkomende Bestand Formaten, zoals MP3 Pro enzo en Ogg.
Ik geloof daar werkelijk helemaal niets van !
Okee de firmware is te upgraden, bugs eruit en evt meer functies, of verbeterde functies.
Ik heb een Soul DMP-01, en men houdt gewoon eens op met het nieuw uitbrengen van een latere firmware....
Denk je echt dat ze je nog meer 'value for money' gaan geven?
Het product wordt dan opeens niet meer door nwe firmware ondersteund.
De sales zijn okee geweest, en nu is het tijd om een player te maken, die (weer?) alle nwe bestanden aankan, want dan is er weer een nwe productlijn bedacht.
Een oude techniek weer in een andere verpakking , en hup er is een SLIMX 450 ineens, en een SLIMX 550, en zo ga je maar door.
Dus beloftes over firmwares die andere opkomende formaten aankunnen?
Geloof het maar niet !
Is er weer een nw speeltje De IRIVER SLIMX, en ja hoor, weer die verdomde beloftes.
Je kan gewoon een IRIVER SP 90 of SP 100 nemen, en je roelt de pan uit.
Ze spelen allemaal alleen WMA/MP3/audio cd en niks anders.
Ik haat die loze beloftes.....
GRUNT
IVM opkomende Bestand Formaten, zoals MP3 Pro enzo en Ogg.
Ik geloof daar werkelijk helemaal niets van !
Okee de firmware is te upgraden, bugs eruit en evt meer functies, of verbeterde functies.
Ik heb een Soul DMP-01, en men houdt gewoon eens op met het nieuw uitbrengen van een latere firmware....
Denk je echt dat ze je nog meer 'value for money' gaan geven?
Het product wordt dan opeens niet meer door nwe firmware ondersteund.
De sales zijn okee geweest, en nu is het tijd om een player te maken, die (weer?) alle nwe bestanden aankan, want dan is er weer een nwe productlijn bedacht.
Een oude techniek weer in een andere verpakking , en hup er is een SLIMX 450 ineens, en een SLIMX 550, en zo ga je maar door.
Dus beloftes over firmwares die andere opkomende formaten aankunnen?
Geloof het maar niet !
Is er weer een nw speeltje De IRIVER SLIMX, en ja hoor, weer die verdomde beloftes.
Je kan gewoon een IRIVER SP 90 of SP 100 nemen, en je roelt de pan uit.
Ze spelen allemaal alleen WMA/MP3/audio cd en niks anders.
Ik haat die loze beloftes.....
GRUNT