Ervaring met Belinea 106055 en 106095 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik ga binnenkort een 19" monitor kopen. Na lang zoeken, zit ik te twijfelen tussen een Belinea 106055 en een Belinea 106095. Waarom Belinea denken jullie natuurlijk....nou, gewoonweg omdat de kwaliteit goed is (ik verkoop ze op m'n werk) tegen een redelijke prijs.
Hier staan de specs van de 106055. Het is een monitor met vlakke beeldbuis. De 106095 heeft dezelfde specs, is een stuk goedkoper, maar heeft geen vlakke beeldbuis.
Natuurlijk is een vlakke beeldbuis fijn kijken, maar als je er gewoon goed achter zit, merk je dan veel verschil tussen vlak en niet-vlak? En heeft iemand ervaringen met deze 2 monitoren ?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 09:56

Neelon

FOR PONY!!!

Geen ervaring met de monitor zelf. Maar ikw erk op een helpdesk voor die monitoren, dus ik zou even goed navragen wat de service is op die dingen. Mijn ervaring is dat als die dingen kapot gaan je best wel wat service-ellende tegen kan komen. Maar zoals gezegd kan ik eigenlijk niks zinnigs zeggen over de apparaten zelf. Suc6 ermee iig.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-07 19:54

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik heb een belinea 19" zonder vlakke beeldbuis, en hij bevalt wel. Het is niet super, maar dat merk je ook in je portemonnee.Service van belinea is uitstekend, ze komen gewoon een nieuwe brengen als ie kapot is (3 jaar, ervaring mee)als je niet al te veel geld heb is het gewoon een mooie beeldbuis!

aAarGhh

Verwijderd

Nieuwe brengen doen ze maar al te graag. Echte info over de monitor kunnen ze je echter niet geven. Dan loop je echt tegen een muur op.
Ik heb zelf een Belinea 106030 die zogenaamd hoge resoluties kon halen. Na een heleboel geeikel met de helpdesk (waar ze hem meteen wilden omruilen |:() bleek dat de monitor dat gewoon niet aankon en er een foutje in de beschrijving had gestaan... :r

Ben er trouwens wel redelijk tevreden mee.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:26
Aahahahahahahahaha

Ik heb dus wel ervaringen met Belinea Garantie. 1 Keer een Belinea gehad, maar NOOIT weer!

Oke, beeld kwaliteit enzow allemaal wel toppie, maar als je monitor kapot is, en ze gaan ruilen, dan word het nog een heeeeel gedoe! (zoals bij mij :( )

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 13:58

Da_RoNiN

Oclama?

Dit klinkt Maybe een beetje afgezaagd maar , mijn advies is om helemaal geen belinea te kopen. Geef liever wat meer geld uit en koop een Iiyama of als je nog wat meer geld hebt een Sony. Later zul je jezelf bedanken hiervoor.

Kenners weten waarom

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik heb dus vandaag de 106055 (met vlakke beeldbuis) gehaald. Een goede monitor voor (relatief) weinig €€€. Hij heeft een Samsung DynaFlat beeldbuis, wat betekent dat hij 100% vlak is, en dat is hij dus ook! Het beeld is echt perfect (al had ik in het begin problemen, er zat een gare verlengkabel tussen monitor en pc die het beeld verneukte op 1280x1024 en hoger....gelukkig was de kabel aan de monitor een stuk langer dan die van mijn vorige monitor!)
Hij draait nu lekker zijn rondjes op 1280x1024 @ 85hz. Het beeld is daarop haarscherp, en lekker groot natuurlijk. Ook op 1600x1200 geeft hij nog een goed beeld, zelfs nog op 75hz >:)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Ja, de belinea 106055 is echt wel mega.
haarscherp beeld en zoals in vorige post, ook groot he :))

had voordien ne iiyama ls 902UT, die al rare kuren begon te vertonen na een maand.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Thursday 10 January 2002.. Dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.