Toon posts:

Phoenix Bios Version 4.05.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem, met een Hp Vectra XM 5/120, met de bovengenoemde bios.
Als ik de computer opstart dan blijft die hangen bij 20%, oke kan gebeuren, ik de computer opgehaald, via switch 6 de CMOS gecleared. Computer opnieuw opgestart (switch 6 weer omgezet) dan kreeg ik een melding van dat de computer niet opgestart kan worden omdat de PC configuratie niet klopte (error code 0012), ik in de setup (via F2) de standaard waarden geladen, computer opnieuw opgestart en nog steeds bleef die hangen bij 20%.

Ik heb geen idee waar het aan kan liggen :?
Ik heb nog op internet gezocht maar zonder resultaat.

Heeft iemand van jullie nog een idee?

iig bedankt

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

Het is een computer van mijn stageplek.

Dan moet de computer worden vervangen denk ik.

ps. Ja, ik schop deze ff omhoog

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Ehm, die HP loopt toch een bepaalde test-sequence af? Dan zou je moeten kunnen achterhalen waar hij bij die 20% mee bezig is.. Geheugen ofzo??

Probeer dat eerst eens uit te vinden.. (Via HP zelf ofzo? Of de manual!?)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 12:43 schreef Twynn het volgende:
Ehm, die HP loopt toch een bepaalde test-sequence af? Dan zou je moeten kunnen achterhalen waar hij bij die 20% mee bezig is.. Geheugen ofzo??

Probeer dat eerst eens uit te vinden.. (Via HP zelf ofzo? Of de manual!?)
Als ik tijdens het opstarten op F2 blijf drukken, dan krijg je te zien dat hij met de geheugen klaar is (passed), CPU etc... nadat die de muis heeft gedaan dan blijft die hangen, het zou misschien aan de harde schijf kunnen liggen omdat die daar niet instaat (in de test sequence) maar dat lijkt mij niet want ik krijg daar geen foutmelding over (disk-o error ofzo)

Ik ben zelf op de Site van Hp maar ik heb alleen Bios updates kunnen vinden maar dat gaat een beetje moeilijk als je je computer niet op kan starten.