Toon posts:

DivX op PSX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt een newbie op dit gebied, maar op de PS2 kan je dvd afspelen, is het dan op een of andere manier mogelijk DivX ofzo op de PSX te bekijken, omdat er in sommige spelletjes ook filmpjes zitten.

DonŽt judge me for this :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee.

Verwijderd

Nee, voor DivX heb je een apparte codec nodig, deze zit NATUURLIJK niet in de PS2.

DVD, DivX (AVI dus) enzo verschillen nogal veel van elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
welk formaat hebben de filmpjes in PSX spelletjes dan? Bijvoorbeeld in James Bond zie je hele stukken uit de film en de intro van GTA2 is ook wel grappig

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
video-cd's kan wel op de psx, moet je een apparaatje voor kopen

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 10:26 schreef Thats_me_Thats_right het volgende:
welk formaat hebben de filmpjes in PSX spelletjes dan? Bijvoorbeeld in James Bond zie je hele stukken uit de film en de intro van GTA2 is ook wel grappig
dat zal dan wel MPEG zijn...

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Jah, das Mpeg.

Verwijderd

Topicstarter
is het dan mogelijk om *.avi om te zetten naar *.mpeg om zo films op PSX af te spelen

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
jup :)

-

Verwijderd

[search=divx mpeg]

Verwijderd

Topicstarter
Is het dan ook nog nodig om er een bestandje bij te maken zodat de playstation het MPEG bestand opent? Of kan je gewoon de cd erin stoppen en begint de film gelijk te spelen?

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op donderdag 10 januari 2002 12:32 schreef Thats_me_Thats_right het volgende:
Is het dan ook nog nodig om er een bestandje bij te maken zodat de playstation het MPEG bestand opent? Of kan je gewoon de cd erin stoppen en begint de film gelijk te spelen?
euhm .. dit is een vraag waarvan ik het antwoord ook wel eens wil weten .. :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 19:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je hebt dus een programma nodig dat het kan afspelen ja.

De psx speelt uitzichzelf qua movies helemaal niks, de PS2 speelt qua movies alleen DVD's af.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

je kan een gameshark oid gebruiken die kan filmpjes afspelen van cd, maar kweet niet of hij ook andere formaten leest dan het .str

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
[topic=374834/1]

-

Pagina: 1