GeForce 2 MX koelblok vervangen door cooler?

Pagina: 1
Acties:

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 20:23
Ik zag laatst een berichtje over hoe je de (veelste kleine) cooler van een GeForce 3 kunt vervangen voor een groter examplaar, kan ik dat ook met m'n GeForce 2 MX doen (er zitten wel gaatjes in de kaart daarvoor) er zit nu een koelblokje op, heb de kaart al een softwarematig overclockt, ging wel goed maar temp werdt te hoog, ik wil er dus een cooler op zetten...
iemand die me kan helpen? :?

I'm not weird, I'm a limited edition

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:32
hmm ik heb mijn GF2MX ook overgeclocked, en heb er ook een nieuwe koelblok + fan opgezet :) hoe? gewoon de heatsink die nu op je GPU zit eraf halen, dan gewoon een P133 heatsink+fan ofzo erop zetten :D werkt perfecto. >:)

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik heb er een blue orb op gezet ..
nieuwe crystal orb ziet er beter uit :)

maar die zijn er voor ... nouja, eigenlijk voor je chipsets op je moederbord maar da's net zo groot als je videocard chipset >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 10:23 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Ik heb er een blue orb op gezet ..
nieuwe crystal orb ziet er beter uit :)

maar die zijn er voor ... nouja, eigenlijk voor je chipsets op je moederbord maar da's net zo groot als je videocard chipset >:)
sorry voor het offtopic gelul, maaruh... Kan een Blue Orb ook op een MSI K7Tturbo chipset??

voor het offtopic gelul, ik heb op mijn geforce 2mx gewoon een coolermaster koeler via tieraps erop gezet. Loopt nu memory: 200 en Core: 225 (kan 230 maar dan krijg ik artifacts) :(

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 09:53
Ja, volgens mij wel. Als er tenminste van die gaten inzitten.

Dato DUO synth voor twee

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
idd ...

Die van mij loopt op Memory & Engine @ 249 ... 250 hangt ie :(

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• TheGhost
bedankt jongens, hier kan ik wat mee! ik heb nog wel ergens een cooler liggen ga ik in het weekend wel mee sleutelen :)

• TheGhost
waar je trouwens wel op moet letten is dat of je een MX200 of een MX400 hebt !! (ik heb een MX400) de MX400 is als het goed is een stukkie sneller als de 200 :)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 06:41

Gamer

Electrified

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/gamer/Ti%20500%20modding/Pict0086.JPG

heb een crystal orb op de Ti 500 gezet, om de oude koeler los te krijgen heb ik enkel die witte pinnetjes moeten losmaken.
was precies plug and play :)
lukt misschien bij u ook zo.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Ik heb gewoon op m'n Geforce2mx 400 van Creative, op het standaard coolblok een celeron 433 fan gebouwt..

Werkt ook uitstekend alleen het overclocken software matig werkt niet zo goed.. 195 / 185.. |:(
Pagina: 1