Op vrijdag 11 januari 2002 16:52 schreef r_buren het volgende:
De dvd met tv-out, werkt dat een beetje goed als je die aansluit op de televisie.?
Ik bedoel, ziet het er een beetje scherp uit.
En Windows Xp ondersteuning, gaat dat een beetje goed?
Qua drivers?
Windows XP draait na een beetje tweaken goed. De bottleneck bij mij is gewoon de videokaart.
Bij het afsluiten van XP wordt de achtergrond grijs, hier heeft deze laptop moeite mee. De muis gaat schokken.
Spelletjes zoals Collin McRea is goed te spelen, maar je moet geen Quake III gaan spelen.
Misschien zou je beter 2000 erop kunnen zetten, heeft hier altijd perfect gewerkt. (evenals 98SE & ME)
De hardeschijf bij mij is een IBM, zijn stil, maar merkbaar langzamer als in een dekstop pc. (maar das logisch)
Het beeld dat de TV out geeft is goed. Het is iets minder scherp dan een Matrox G550 kaartje, maar je kunt er prima DVD's mee kijken.
Ik heb er een Accupoint II op zitten. Dat is zo'n "clitoris" als muisaanwijzer. Echt vrolijk wordt je er niet van maar er valt mee te werken. Volgens mij zijn deze muisaanwijzer nu vervangen door tochpads. Ik zou er zeker een (optische) USB muis bij kopen.
Voor de rest ben ik harstikke blij met deze laptop.
ps. Koop wel een goede laptop tas, die beschermen je laptop echt ontzettend goed. Die van mij zou anders allang kappot zijn geweest