Toon posts:

Vastloper bij Wolfenstein en Delta Force met Viper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de orginele cd van Delta Force 3, Return to castle of Wolfenstein en Serious Sam hier liggen en bij alledrie krijg ik the blue screen of death.

Mijn oorzaak is het bekende probleem met de Viper II Z200 onder Windows XP, die ik binnen een maand ook ga vervangen met een Geforce kaart. Maar tot die tijd kan ik eigenlijk niet wachten en ben nieuwsgierig naar de precieze oorzaak van mijn driver probleem.

Ik krijg steeds bij het opstarten van deze games bij het blauwe scherm de melding dat er iets is met mijn s3sav2k.dll file, zijn er hier mensen die dat ook bij een van deze drie spellen hebben en al een oplossing hiervoor hebben gevonden.

Als er overigens iemand een Geforce 2 kaart te ruil heeft (maakt niet uit welke) tegenover mijn Viper II kaart dan doe ik dat direct.
Niet geschoten is altijd mis. :P

Verwijderd

Diamond of S3 heeft nooit officiele XP drivers uitgegeven dus ik neem aan dat de getweakte drivers gebruikt.
Viper 2 en XP is een slechte combinatie dus ik stel voor om over te stappen naar 98 of 2000.

Dan nog eens kijken of dat die spellen nog crashen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:59

Nitai

Live the life you love.

ik heb precies hetzelfde probleem. Is er echt geen andere mogelijkheid hiervoor dan weer over te stappen op windows 2000?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering