Toon posts:

MS-6380 (K7T266 Pro Raid) Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijd het moederbord MSI 6380, nooit problemen mee gehad, maar sinds een week, is er iets mis,
Mijn Systeem:
AMD ATHLON 1.2GHZ 266
MSI K7T266 Pro Raid
Geheugen : Infineon 2x 128mb ddr
Video Kaart : Elsa Gladiac511 64MB
Geluids Kaart : Hercules Gamesurround Fortissimo 2
Voeding 350 watt
Koeling is goed!!

Nu het probleem:
ALs ik met mijn computer bezig ben dan start hij automatisch opnieuw op of hij blijft constant hangen, ik heb dus de hele zooi tot 6x toe geformateerd, maar zelfs als er nix opstond bleef hij hangen, dus ik d8 dat het aan een hardeschijf lag, ik heb elke schijf appart aangesloten en nog steeds hetzelfde, dus ik dacht daarna aan de bios, ik heb de nieuwte update erop gezet en nog steeds hetzelfde probleem, toen heb ik de elke versie geprobeert, en nog geen resultaat.
Ik heb windows xp ook nog geprobeert te instaleren, maar bij mijn setup hangt hij ook, dus echt ver kom ik niet meer.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Temp CPU = 40 Graden

GrEeTz SeNtReX I:(

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Koelerprobleempje, lijkt het wel.

Edit: Niet dus....

Zijn de geheugenmodules in orde? Misschien dat één van de twee niet goed meer werkt?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Juist ja, sinds een aantal dagen heb ik dit probleem ook maar dan met een Athlon XP 1800 + erop. Mijn proc. wordt met de kap eraf idle 27 graden en stressed 34 graden met kap dicht wordt ie stressed max 38 graden. Ik weet nie wat het is, bij WinXP setup hangt ie ook na 24 min, dus precies hetzelfde probleem. Ik heb wel het systeem ge oc't gehad maar toen bleven de temperaturen onder de 40 graden dus dat lijkt me geen probleem. Nu ik een nwe HD erin gezet heb is het probleem alleen erger geworden. Spontane reboots, zelfs FDISK gaat nie meer. Terwijl ik dit altijd een zeer fijn bordje vond :? Zit dus echt met mijn handen in het haar :(

..::System Specs::..

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:52
Heb je wel genoeg spanning/stroom in/uit je voeding komen?

Kan je in de bios zien.

Verwijderd

Hee Sentrex is jouw probleem inmiddels opgelost, want ik heb nl. ook dit zelfde probleem.!!!

Groeten SpaanseMoslim