Ik heb al een tijd het moederbord MSI 6380, nooit problemen mee gehad, maar sinds een week, is er iets mis,
Mijn Systeem:
AMD ATHLON 1.2GHZ 266
MSI K7T266 Pro Raid
Geheugen : Infineon 2x 128mb ddr
Video Kaart : Elsa Gladiac511 64MB
Geluids Kaart : Hercules Gamesurround Fortissimo 2
Voeding 350 watt
Koeling is goed!!
Nu het probleem:
ALs ik met mijn computer bezig ben dan start hij automatisch opnieuw op of hij blijft constant hangen, ik heb dus de hele zooi tot 6x toe geformateerd, maar zelfs als er nix opstond bleef hij hangen, dus ik d8 dat het aan een hardeschijf lag, ik heb elke schijf appart aangesloten en nog steeds hetzelfde, dus ik dacht daarna aan de bios, ik heb de nieuwte update erop gezet en nog steeds hetzelfde probleem, toen heb ik de elke versie geprobeert, en nog geen resultaat.
Ik heb windows xp ook nog geprobeert te instaleren, maar bij mijn setup hangt hij ook, dus echt ver kom ik niet meer.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Temp CPU = 40 Graden
GrEeTz SeNtReX I:(
Mijn Systeem:
AMD ATHLON 1.2GHZ 266
MSI K7T266 Pro Raid
Geheugen : Infineon 2x 128mb ddr
Video Kaart : Elsa Gladiac511 64MB
Geluids Kaart : Hercules Gamesurround Fortissimo 2
Voeding 350 watt
Koeling is goed!!
Nu het probleem:
ALs ik met mijn computer bezig ben dan start hij automatisch opnieuw op of hij blijft constant hangen, ik heb dus de hele zooi tot 6x toe geformateerd, maar zelfs als er nix opstond bleef hij hangen, dus ik d8 dat het aan een hardeschijf lag, ik heb elke schijf appart aangesloten en nog steeds hetzelfde, dus ik dacht daarna aan de bios, ik heb de nieuwte update erop gezet en nog steeds hetzelfde probleem, toen heb ik de elke versie geprobeert, en nog geen resultaat.
Ik heb windows xp ook nog geprobeert te instaleren, maar bij mijn setup hangt hij ook, dus echt ver kom ik niet meer.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Temp CPU = 40 Graden
GrEeTz SeNtReX I:(