Toon posts:

frauderende MS-medewerkers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de draad van de frauderende MS-medewerkers:

http://www.tweakers.net/nieuws/19977

Staan behoorlijk wat frauduleuze reacties en wordt af en toe ook behoorlijk frauduleus gemodereerd.

Komop mannen van de Mod-FIOD, lets pleeg een inval, and kick some ass!...and chew bubblegum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
* Sundead is on it voor zover zijn mod punten enige actie toe laten, daarna :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
43 puntjes weg :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
It's hell out there!

Heb het meeste een beetje gecorrigeerd, maar veel reacties hebben/hadden wel het aantal naar mijn idee terechte punten, echter ontbrak de juiste tag eraan....

morgen de mod force maar ff uit de mod pool wakkerschudden en er stevig tegen aan gaan.

* Sundead begint de pool alvast leeg te hozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

wauw deze draad is strak aangepakt, was weinig werk meer, de aanpak wordt echter niet zo gewaardeerdechter Waarom zijn er in dit topic zoveel -1 flamebaits/trolls/overbodig uitgedeeld?

Mag je het er hier niet meer mee eens zijn dat het een kinderachtige actie van Microsoft was?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
Zolang ze geen personeel van MS zijn of andere partij lijkt me dat ze beter een toegevoegde waarde als reactie geven, vandaar veel overbodig erin.
De reactie voegt niks toe aan het nieuws, zet niet tot denken aan, creeert geen nieuwe inzichten.

En als buitenstaander dient men zoveel mogelijk objectief te blijven naar mijn idee.
Ik ga mijn bed weer eens modereren (Incl. vriendin, die krijgt -1 overbodig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Gaaaaaap, zorry jongens, zat in het theater.

Ben ff aan de slag geweest met men eerste pagina, maar dat is het voor dat ik ga slapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 schreven Sundead en Spice iets
Blijkbaar hebben wij ons werk goed gedaan :Y)

Users vragen zich vaak af in dat soort draadjes waarom dat ze een troll/flaimbait/dubbelpost hebben. Dit komt door hun regelrecht en zonder na te denken geblaat richting Microsoft. En Microsoft staat zowiezo al in negativiteit bij de users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

dikke edit sorrie
vervangende tekst: wat vinden jullie bvan mun nieuwe webicoon? :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 00:27 schreef Spice het volgende:
-1: Dubbelpost :*}
O+ O+ O+
Pagina: 1