het is een beetje laat
maar ik zoek een Railgun skin voor Quake 3 Arena. kep namelijk pas een filmpie gezien, met een super gave railgun straal + skin was een filmpje van clan CE. kep google al gebruikt en de search van GoT maar niks over Railgun Straal (skins wel bij google gevonden
)
[search=railgun]
Gelieve voortaan eerst ff de search te gebruiken want deze is toch wel erg makkelijk te vinden.
Gelieve voortaan eerst ff de search te gebruiken want deze is toch wel erg makkelijk te vinden.
There is no magic.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 08:20 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
dat heb ik gedaan,
dat is niet wat ik zoek....
die /sg_oldrail 0 ken ik al....
maar ik bedoel echte helemaal andere straal zoals da ene filmpje, ja jullie kennen da filmpie waarschijnlijk nie maar aangezien je geen screenys kunt maken in windows media player
het ziet er zo uit als je schiet O een rondje
.. het zijn allemaal rondje achter elkaar en daarin een corckscrew en de standaard maar gedraaide straal ---
dat is niet wat ik zoek....
die /sg_oldrail 0 ken ik al....
maar ik bedoel echte helemaal andere straal zoals da ene filmpje, ja jullie kennen da filmpie waarschijnlijk nie maar aangezien je geen screenys kunt maken in windows media player
Hebbie de mod Eternal Arena gedownd dan? Daar kan het namelijk mee.
There is no magic.
ja dat heb ik.. maar daarmee kun je dus nie in gewoon Q3 online servers railen, met de eternal arena MOD, das een aparte (zeer weinig servers tot geen) mod zoals Urban Terror BV.Op woensdag 09 januari 2002 23:34 schreef The_Will het volgende:
Hebbie de mod Eternal Arena gedownd dan? Daar kan het namelijk mee.
Ik geloof niet dat het mogelijk is om je beam op een andere manier te veranderen. Dus ik denk niet dat het online kan, tenzij op de server die mod is geinstalled.
There is no magic.
Verwijderd
je kan wel screen maken, paint starten, media player starten en afspelen en bij een leuk stukje op : ALT+printscreen drukken en vervolgens plakken in paint
jah als het een pure server is wel want /cg_oldrail 0 werkt ook op alle servers 
het is gewoon een weapon skin en die werken op meeste servers
het is gewoon een weapon skin en die werken op meeste servers
dan krijg ik het WMP scherm te zien zonder filmOp woensdag 09 januari 2002 23:45 schreef Kertje het volgende:
je kan wel screen maken, paint starten, media player starten en afspelen en bij een leuk stukje op : ALT+printscreen drukken en vervolgens plakken in paint
Nee je kan niet een screenie maken van een film in Media Player. Het kan echter wel als je 2x Media Player opent en je naar de gene waar niet in wordt gespeeld switched en dan op Print Screen raggen. Dan werkt het wel.
There is no magic.
Verwijderd
Hij bedoeld vast zo'n railgun als in Quake 2Op woensdag 09 januari 2002 23:32 schreef YpS het volgende:
Het ziet er zo uit als je schiet O een rondje.. het zijn allemaal rondje achter elkaar en daarin een corckscrew en de standaard maar gedraaide straal ---
Klinkt als de railgun uit Quake2. Dat ding laat ook zo'n straal na...Op woensdag 09 januari 2002 23:32 schreef YpS het volgende:
maar ik bedoel echte helemaal andere straal zoals da ene filmpje, ja jullie kennen da filmpie waarschijnlijk nie maar aangezien je geen screenys kunt maken in windows media playerhet ziet er zo uit als je schiet O een rondje
.. het zijn allemaal rondje achter elkaar en daarin een corckscrew en de standaard maar gedraaide straal ---
Heb je er wel eens over nagedacht om te mailen naar de clan van wie dat filmpje was? Denk dat zij je wel kunnen helpen.
die clan kan ik nie vinden op clanbase zal wel een ouder filmpie zijn... kei raar
maarja als niemand mij kan helpen
Verwijderd
Geef eens een link naar dat filmpje.Op vrijdag 11 januari 2002 13:44 schreef YpS het volgende:
die clan kan ik nie vinden op clanbase zal wel een ouder filmpie zijn... kei raarmaarja als niemand mij kan helpen
ik heb een screeny !!!!!!

zoiets bedoel ik dus
maar dan maar een straal
zoiets bedoel ik dus
maar dan maar een straal
hmm damn 
* YpS is uitgeluld...
maar weet nu wel een antwoord
* YpS is uitgeluld...
Verwijderd
Ik had trouwens ook nog nooit van een Railgun skin gehoord.Op vrijdag 11 januari 2002 14:08 schreef YpS het volgende:
hmm damn
* YpS is uitgeluld...
Wel van spelers.
En zulke dingen kunnen alleen in een mod.
Tenminste ik ben 90% zeker
Ik heb wat gevonden hoor!!
http://www.planetquake3.net/download.php?op=viewsdownload&sid=71
Hier staan wat dingetjes
[sorry voor het kicken van dit topic]
http://www.planetquake3.net/download.php?op=viewsdownload&sid=71
Hier staan wat dingetjes
[sorry voor het kicken van dit topic]
hoe verander je btw gewoon de kleur van de railbeam? met cg_oldrail 0 ?
/color2 "3"Op maandag 28 januari 2002 20:03 schreef RaVeNgEr het volgende:
hoe verander je btw gewoon de kleur van de railbeam? met cg_oldrail 0 ?
/color1 "1"
En dan is het cijfer de kleur. Even uitproberen dus.
Want ze hebben niet dezelfde cijfer als voor de namen.
Pagina: 1