Verschoven beeld op 2e monitor G450

Pagina: 1
Acties:

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 12:25
Als ik op mn primary iets full-screen zet (media player, command line) onder windows XP, dan verschuift mn secondary display ongeveer 1/3 naar rechts (en geeft op die plek een zwarte balk). Soms wordt het beeld op deze ook z/w. Ik gebruik matrox driver package 5.72.021
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Heb een NEC M500 op de primary, een NEC 1510+ LCD op de secondary.

Verwijderd

http://www.matroxusers.com/ en het matroxforum zou ik even gaan kijken als ik jou was.

Ik had een vaag probleem met mijn tv-out en dat was daar vrij snel te vinden (bleek gewoon dat tv-out niet op DVI mocht :))

En als je de oplossing vind die hier zeker posten, altijd goed voor toekomstige zoekers :)

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Op woensdag 09 januari 2002 22:49 schreef ArnieNFW het volgende:
Als ik op mn primary iets full-screen zet (media player, command line) onder windows XP, dan verschuift mn secondary display ongeveer 1/3 naar rechts (en geeft op die plek een zwarte balk). Soms wordt het beeld op deze ook z/w. Ik gebruik matrox driver package 5.72.021
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Heb een NEC M500 op de primary, een NEC 1510+ LCD op de secondary.
Je zou zeggen dat hij dan meteen ook van het 2e scherm de refeshrate verandert. Dat z/w klink als ntsc ipv pal signaal.
Samengevoegd klinkt het alsof hij tv signaal (50/60hz) zend, heb je misschien ingesteld staan dat je een tv hebt als secondairy out en dvdmax/clone aan?
En check even wat de vorge spreekster zei, vanaf de achterkant gezien is de rechter vga de secondairy.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 22:13
Heb toevallig gister nieuwe drivers gedownload bij matrox en daar zit de mogelijkheid bij de beeldpositie te wijzigen.